fallback

Във Volkswagen вече обмислят бъдещия Golf VII

Volkswagen през последните години беше критикуван често заради консерватизма при създаването на новите поколения на Golf.

Дори при появата на Golf VI имаше коментари, че това е по-скоро фейслифт на предишното поколение, отколкото изцяло ново поколение на модела. Вероятно затова, само месеци след като шестата генерация на най-популярния модел на VW влезе на пазара, от фирмата вече обмислят как да изглежда заместника, който ще се появи през 2012 г. Тук е изненадата, защото това са няколко години по-рано от очакваното. В изданието AutoExpress се появи първият компютърен образ на Golf VII. И при него няма драматични промени и както обичат да повтарят във Волфсбург „промените са еволюционни”. Макар и не в дизайна, но все пак ще има революционни промени при следващото поколение на Golf. От VW се заканват с Golf VII да направят скока, който направи Ford като замени Escort с Focus през 1998. Новият Golf ще има по-малка платформа в сравнение със сегашната кола и много елементи от бъдещото Polo. Олекотените панели на каросерията и промените по платформата ще намалят значително теглото на автомобила. Двигателите ще бъдат от новото поколение, по-малки, но значително по-ефективни. Плановете на VW са да продава в бъдеще още повече дизелови автомобили отколкото днес. Те ще бъдат комбинирани с високоефективната скоростна кутия с два съединителя DSG. Тя ще се монтира дори и на „горещите” версии като GTI. В бъдещия Golf няма да се прилагат само конвенционални технологии. За първи път при хечбека ще се появи и хибридна версия. Най-вероятно това ще бъде системата на VW Twin Drive. При нея се комбинира дизелов двигател с обем 1.5 литра с три компактни електромотори. Автомобилът ще има технологията plug-in (за зареждане от електрическата мрежа за общо ползване). Само на електроенергия и със скорост под 50 км/час (в града) хибридът на бъдещия Golf ще изминава около 50 км с едно зареждане. При по-далечни разстояния и по-висока скорост се включва и дизеловият двигател. Резултатите засега показват среден разход на дизелово гориво от около 2 литра на 100 км. Едновременно с това VW разработва и изцяло нов двигател обозначен като HCCI. При него (също като при дизеловите двигатели) няма запалителни свещи и ефекта е потребление като при дизелов агрегат. Двигателят е изключително ефективен при поддържането на постоянни обороти и във VW обмислят този бензинов двигател да влезе в бъдеща хибридна система.
Тагове:
fallback
  • #41
    on.on ( преди 15 години )
    както и VW не си приписват "помпа-дюза",защото не те са го измислили,а Нисан много преди тях.И за TDI мога да ви пиша,но вие не искате да знаете и спорите за глупости,коя марка каква била...
  • #40
    on.on ( преди 15 години )
    Фиат и Алфа нямат нищо общо,повтарям нищо общо с common rail!И понеже не знаете,ще ви кажа,че в рекламните им клипове те не го и твърдят!Защото друг го е измислил и патентовал.Може да се е появил в Алфа,но самите алфа и фиат нямат никаква заслуга,освен,че са платили на една швейцарска фирма.Това беше малко история.
  • #39
    TDI-i-i-i... ( преди 15 години )
    Тва момче дето е на заплата във VW да *** фане за интеркулъра.Селянино с колелото,знаеш ли какво е интеркулър?Има ли в някво Поло такъв,на чиято задница пише TDI?
  • #38
    Анонимен ( преди 15 години )
    Е вярно си много просто момче! Как да споря с идиотче, толкова заблудено и незнаещо??!!!!http://en.wikipedia.org/wiki/Turbocharged_Direct_Injection
  • #37
    Анонимен ( преди 15 години )
    Turbocharged direct injection IN YOUR ASStva e disel be idiotnema injection!turobo disel intercoller!
  • #36
    Анонимен ( преди 15 години )
    А и като си такъв фен на фолксваген научи какво означава TDI, а не пиши глупости! TDI = Turbocharged Direct Injection
  • #35
    Анонимен ( преди 15 години )
    TDI - първата сериина кола с турбо дизелов двигател и междинен охладител е А4- 96 година ФАКТ
  • #34
    Анонимен ( преди 15 години )
    1. TDI= total domination ingolstadt(справка 24-те часа Льо Ман2. Тапунгера, който се изказа за високия въртящ момент и DSG да ходи да си дочете христоматията и да не се бърка в техническите подробности, от които очевидно няма и понятие!3. Я си еви маийсата педунгер сматан :)
  • #33
    Анонимен ( преди 15 години )
    The first passenger car that used the common rail system was the 1997 model Alfa Romeo 156 1.9 JTD,[5] and later on that same year Mercedes-Benz C 220 CDI. http://en.wikipedia.org/wiki/Common_rail
  • #32
    Анонимен ( преди 15 години )
    http://en.wikipedia.org/wiki/Advanced_Parking_Guidance_System
fallback
Последни