IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ampera - електомобилът на Opel

"С Ампера, Опел ще бъде първият европейски автопроизводител, който ще може да предложи на своите клиенти няколкостотин километра нон-стоп каране на електричество", заяви Алън Висер, шеф на маркетинговия отдел на GM за Европа.

Ampera - електомобилът на Opel


Opel Ampera ще заеме електрическата технология на General Motors - Voltec, чиято платформа се оказа удачна за екологичните семейни седани и луксозни купета на автомобилният гигант. Също като Cadillac Converj и Chevrolet Volt, екологичният хечбег с пет врати на Opel, ще бъде plug-in хибрид, съчетаващ малък двигател с вътрешно горене и литиево-йонни батерии.

С едно зареждане на батериите, Ampera ще може да измине около 60км. При по-дълги разстояния, автомобилът ще продължава да се движи на електричество, но този път генерирано от двигателя с вътрешно горене. От компанията заявиха, че този пробег ще задоволи напълно клиентите. Увереността им се базира на проучване, според което 80% от германските шофьори изминават по по-малко от 50 км на ден.

Повече за Opel Ampera ще научим на автоизложението в Женева, където автомобилът ще бъде официално представен.
0 от 500
  • #8
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Митко ( преди 13 години )
    Не знам кой лъже дечурлигите за класацията при дизела (японски пък френски пък дедовия). Надали са наясно кой точно изобрети common-rail. В съвременния си вид common-rail е патентован от FIAT и в последствие продаден на Bosch, но с условието да пусне първия дизелов автмобил на пазара и това е Алфа 156. Японските и френски дизели ползват именно направени от Bosch компоненти и нямат собствено ноу хау.
  • #7
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Rado ( преди 15 години )
    Момчета момчета,я се успокойте малко.Първо в статията става въпрос за модел 2011, не за астрите на бащите ви,които наистина горят маслото!Второ-вярно,че не съм почитател на френските автомобили, но пък факта е факт-дизела им и може би най-добрия.Така-сега по отношение на статиятаопел ампера си е шевролет волт 1към 1.Абсолютно всичко им е еднакво.А и първо вземете книжки и тогава плюйте!
  • #6
    4 rate up comment 2 rate down comment
    icko ( преди 15 години )
    ei *** megan pa tova kadeto prili4a na **tka moje li da se nare4e kola i se nau4i da pi6e6 ili i ti si defekten kato tvoita marka i zatova ne moje6 da pi6e6 :)
  • #5
    2 rate up comment 5 rate down comment
    renault megane ( преди 15 години )
    abe d.dobrev ti da nesi selski napadatel we??/ i kakvo rencetata moje da har4at mn sporet teb ama opel pak si gori masloto kato trabant!! i za tva nemi hvali na opel dvigatelite!! a za dizela nz dali bashta ti,ti e kazal 4e qponskiq dizel sled nego e frenskiq mu*lio
  • #4
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Д Добрев ( преди 15 години )
    Хахаха, какви абсурди!Мегана ли има хубави двигатели, бе глашатай селски.Дизела на Мегана ли имаш предвид?Дето бордовия компютър показва разход 2,8л на 100 км, а реално си изхарчил повече и всъщност резервоара ти е празен.Даже селски бек като тебе може сам да направи тест и да види реалния разход на френската кола.Стига да му стиска. Щото истината, баце, боли ама много боли.Айде съм здраве!
  • #3
    0 rate up comment 3 rate down comment
    renault megane ( преди 15 години )
    аа *** аз тази марка опел те видяха че нямат хубав джигател и решиха на ток да карат :Д:Д
  • #2
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Niko ( преди 15 години )
    Супер е ! познавам доста хора дет изминават разстояние по голямо от 50 км/ден само един път месечно!
  • #1
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Neo ( преди 15 години )
    Излиза, че Ampra не е електромобил, а си е хибрид точно както и Volt, т.е. след първите 60км ще трябва да разчиташ на ДВГ.