Компактното возило ще бъде композирано на платформата на третата генерация на A-Клас, която трябва да видим през 2011 г. Инженерите на Mercedes-Benz са създали новата платформа така, че на нея да могат да бъдат поставяни агрегати задвижващи, както предните, така и задните колела. От компанията поясниха, че новата А-клас ще запази предното си задвижване, докато рудстера SLA, ще подчертава спортният си характер със RWD предаване.
Mercedes-Benz SLA ще се задвижва от икономични четири цилиндрови агрегати, като към тях ще се присъедини и AMG версия с високотехнологичен, турбо двигател със също толкова цилиндри.
SLA ще бъде позициониран под добре продавания SLK и ще се конкурира с бъдещото BMW Z2 и с концептуалният roadster на VW със средно разположен двигател.
От компанията все още не са потвърдили серийното производството на новия компактен роудстер, но стана ясно, че над модела се работи усилено и е твърде възможно да го видим в шоурумите на Mercedes-Benz, още през 2012 година.


0