За ръста на продажбите в Европа най-важната роля за GM играе Chevrolet, който бележи сериозен успех на пазарите в средна и източна Европа. Сега представителите на Chevrolet очакват още по-голям успех, защото на пазара ща бъде и новият модел Cruze.
.jpg)
В абсолютни числа обаче, най-важен за GM в Европа продължава да бъде Opel/Vauxhall, като от всички продажби на групата, 71% са на тази марка. Въпреки спада на продажбите на Opel в Европа с 10.5%, в някои региони на Стария континент фирмата бележи значителен ръст (Русия +49%)
През тази година Opel също се надява на успехи, защото ще предлага и нови модели. Решителна ще бъде появата на новите поколения на Opel Astra и Opel Meriva.
При шведския Saab ситуацията е по-сложна. Спада на продажбите е от близо 22%. Saab продава в Европа един от най-старите модели на пазара, като 9-5 се появи още през 1997 г. Надежди дава бъдещата поява на компактния SUV 9-4X, новия хечбек 9-1 и към края на годината новата генерация на 9-5.
Марките Cadillac, Corvette и Hummer, които предлагат в Европа модели създадени за пазара в Северна Америка имат ниски продажби и не са определящи за представянето на GM в Европа.
Ето продажбите на GM по марки в Европа за 2007 и 2008 г.: марка 2007 2008 промяна Cadillac 4794 4556 -5% Corvette 1282 1086 -15.30% Hummer 2327 2286 -1.80% Chevrolet 457959 507038 10.70% Opel 1629318 1458769 -10.50% Saab 85205 66582 -21.90% Общо 2181242 2040533 -6.50%

