fallback

Seat Ibiza Ecomotive – 3.7 литра на 100 км.

Seat публикува информация за версията Ibiza Ecomotive, при която средният комбиниран разход на гориво е 3.7 литра на 100 км.

За момента това е най-ниското потребление на автомобил от този клас. Тази версия на Ibiza е с двигател 1.4 TDI и филтър за твърди частици. Стандартният вариант на Ibiza със същия дизелов двигател има среден разход на гориво 4.3 литра на 100 км. Чрез различни доработки при Ecomotive средният разход е намален с още 0.6 литра. Вредните емисии от CO2 са едва 98 г/км. Така в страните където това има значение за данъците (а скоро ще бъде така във всички страни от Европейския съюз) този автомобил ще попада във възможно най-ниската група данъци. Това плюс изключително ниското потребление на гориво е сериозен мотив за закупуване на Ibiza Ecomotive. Използваните гуми при този модел са 175/70 R14 с ниско съпротивление и доста високо налягане на въздуха в тях. За да се пести от теглото на колата, вместо нормална резервна гума колата разполага със пакет за оправяне на спукана гума. Като цяло теглото на Ecomotive е 1144 кг или със 70 кг по-ниско от стандартната Ibiza. Каросерията е с подобрена аеродинамика. Радиаторната решетка например няма отвори за въздух, а охлаждането на двигателя става само през отворите в предната броня. За версия Ecomotive са създадени два нови спойлери, отпред с височина 40 мм и отзад, който оптимизира преминаването на въздуха около задната част на автомобила. Тези промени са подобрили аеродинамичният коефициент на автомобила с 9% - от 0.33 при стандартната версия до 0.30 при Ecomotive. Максималната мощност не е променена в сравнение със стандартния модел на Ibiza с дизелов двигател 1.4 TDI - 59 kW, максималният въртящ момент е 195 Nm достъпен между 1800 и 2200 об/мин. Моделът Ibiza 1.4 TDI Ecomotive се предлага както с каросерия с пет врати, така и във версия SportCoupе с три врати. Оборудването е богато, още в базисния модел се предлагат системи като ESP, Hill Holder, четири въздушни възглавници, аудиосистема с CD и MP3 плейър. Климaтик, темпомат, задни сензори за паркиране и фарове за мъгла се предлагат срещу доплащане.  
Тагове:
fallback
  • #20
    ( преди 6 години )
    Gel "Erexon", kako se zvani
  • #19
    Анонимен ( преди 15 години )
    По време на чешкото председателство на ЕС няма да е възможно да се променят скованите процедури в организацията. Това каза в специално интервю за Дарик чешкият президент Вацлав Клаус, чиято страна поема ротационното шестмесечно председателство на ЕС през следващата година. Клаус е в България за представянето на излязлата на български език негова книга Синя, а не зелена планета." Една от най-провокативните тези в нея е, че климатичните промени се използват от амбициозни политици и защитници на околната среда, за да бъде ограничена свободата на всички. Ето какво още каза Вацлав Клаус пред Дарик: Наистина се страхувам, че нещата, свързани с климата, са наред. Климатът няма проблеми. Просто климатът се използва от някои амбициозни политици и защитници на околната среда, за да бъде ограничена свободата ни, както и животът и просперитетът ни, нашият жизнен стандарт. Опитвам се да открия причината за това и да посоча аргументи, в полза на това, че трябва да се освободим от подобен подход. Така че не глобалното затопляне е проблемът на човечеството.
  • #18
    Philipp ( преди 15 години )
    Ivane, znam 4e avtomobilnite giganti se biat vse pove4e v gurdite kato namaliat na vseki 3 godini potreblenieto s 5% i modernizirat tova i onova i slojat niakoi i drug filtar. Az su6to ne odobriavam 4e cenite sa edni i sa6ti pri polojenie 4e koi-znae kakvi golemi promeni ne sa praveni v poslednite 20 godini(principa na zadvijvane si e staria Oto-Motor). Dokolkoto znam proizvodstvoto na edna kola e okolo 30% ot krainata i cena. Kato se poglednat pe4albite na avtomobilnata industria, koito sa miliardi na godina stava iasno, 4e pe4eliat mnogo. Tezi pari za sujalenie ne otivat za zaplati na rabotnicite ili za novi razrabotki (primerno za kola na vodorod ili na tok, koiato 6te e absolutno ekologi4no 4ista), a v djobovete na taka nare4enite Manager-i!!! Ima i drugo - petrolnite koncerni natiskat avtomobilnata industria da ne investira v ekologi4no 4isto zadvijvane, za6toto niama kak da si prodavat petrola ina4e. Problema e kompleksen. Predstavi si v Bulgaria - 90% ot kamionite i avtobusite taka pu6at, a nie tezi gazove gi di6ame. Niama seriozen kontrol za izhvurlianite gazove i tova sa6to e obezpokoiava6to. Predi 2 dni ima6e konferencia na koiato Nikola Sarkozi se opita da ubedi stranite ot Izto4na Evropa da namaliat emisiite na ihvurliani gazove v atmosferata do 2020 godina s 20% i ot 10 u4astnici, 9 sa otkazali poradi lipsa na pari za podobni investicii. Zna4i na6ite politici imat pari za iahti, hoteli i vili v drugi strani, a za ekologia pari niama i na6ite naslednici ku4eta gi iali!!! S tova ne sam saglasen! P.S. Otnosno dobria ton - udovostvie e da si pi6e s inteligentni hora!
  • #17
    Ivan ( преди 15 години )
    Ako imash dostatuchno kravi i instalatzia za izvlichane na metan ot tor, shte mojesh da si zarejdash Zhigulkata. No ima mnogo purvonachalni investitzii, a veche e vse po-trudno da spechelish evroproekt. Tryabva da imash kraveferma s pone 100-ina kravi, za da ima polza.
  • #16
    Ivan ( преди 15 години )
    Inache sum suglasen s Philipp, che tryabva vsichki da mislim za zapazvaneto na prirodata. Prosto iskah da izkaja mnenieto si, che zad vsichko otnovo stoyat ikonomicheski interesi na hora, koito samo se pravyat na zagrijeni. Fakt e , che proizvoditelite iskat da si kupuvame koli vse po-nachesto. Ako moje da gi smenyame vsyaka godina. SAmoto im proizvodstvo sushto e mnogo energo i resursoemko, koeto na svoy red vodi do zamursyavane na okolnata sreda. Da ne govorim za dostavkite ot Japan i USA. Te obezsmislyat mnogo ot usiliata.Tozi stremej na proizvoditelite da ni nakarat da kupuvame koli, kato ludi e edna ot prichinite za segashnite problemi v avtoindustriata. Padnaha prodajbite s 10-20%, koeto ne e malko i onezi vednaga usetiha naprejenieto. Ako se poglednem predi nyakolko godini prodajbite ne sa bili po-golemi ot tezi prez tazi godina, no sega vsichki se oplakvat, zashtoto sa misleli,che horata nyama da sprat da kupuvat. A e normalno v edin moment da si kajesh: Za kakvo mi e nova kola na vseki 3 godini?? P.S. Philipp, blagodarya ti, che zapazi dobria ton. Prosto e hubavo da se informirame i da spodelyame nashite vijdania.
  • #15
    pi 3q14 ( преди 15 години )
    А дали с този метан от кравата на село ще мога да си пълня бутилката на жигулката. Пийвам си млекце за закуска, зареждам жигулката с метан и после бръмча цял ден ... ех живот
  • #14
    Ivan ( преди 15 години )
    Penchev, ne mislya, che hora, koito ne mogat da pishat(t.e. negramotni sa) tryabva da izrazyavat mnenieto si otnosno tova koy e umen i koy e tup. Faktite sa si fakti - prosto gi tzitirah bez mnogo podrobnosti.
  • #13
    Пепо ( преди 15 години )
    Относно глобалното затопляне нещата не са много ясни и еднозначни.Има теза,че това е напълно нормален цикличен процес,както например застудяванията в минали епохи.Автомобилите на общият фон от замърсители са относително малка част.Парадоксално,но метана отделян от кравите е с пъти повече от всички човешки замърсители,а като добавим и вулканичната дейност,нещата придобиват друг смисъл.Разбира се намаляването на вредните емисии е много важна част от плановете на авт.гиганти,но не бива да мислим,че с това ще се решат проблемите на Земята.Провала на еко горивата-оказа се ,че отглеждането на репица има много негативен ефект върху биосферата,показва как едно добро намерение може да има и неочакван ефект.
  • #12
    pi 3,14 ( преди 15 години )
    Моля Ви не пипайте кравите! -Аз обичам кисело млекце,.... ох- раздвоен съм ...и телешко филе
  • #11
    Philipp ( преди 15 години )
    Ivane tuk ima6 pravo - kolite sa pri4initel na 12-15% CO2 v svetoven ma6tab. Tecovete, fabrikite, kravite i izhvurliania ot tiah gaz metan, samoletostroeneto, voennite zamusrsiavat okolnata sreda mnogo pove4e - tova e fakt. Vse ot niakade oba4e triabva da se zapo4ne i mislia 4e ako pozvame po ikonomi4ni ili ekologi4ni avtomobili i izpolzvame po-4esto gradskia transport ili vlak, ili kogato e vuzmojno i velosipet bihme namalili CO2 emisiite, za6toto v blizko bude6te nito 6te sprem da otglejdame kravi, nito samoletite 6te sprat da letiat, nito TEC-ovete 6te iz4eznat tolkova burzo (osobeno v bedna strana kato Bulgaria). Kak obiasniavete togava fakta 4e v poslednite godini nabludavame izklu4otelnite prirodni anomalii, po-visokite srednogodi6ni temperaturi??? Izviniavaite, no minalata sedmica v Bulgaria be6e 20 gradusa - az za takuv slu4ai ne pomnia dosega... Mislia 4e v dne6no vreme nikoi ne misli za sledva6tite pokolenia, a samo tova kak da spe4eli lesni pari (primer betoniraneto na bulgarskata priroda)??? Na amerikancite puka li im kato si karat golemite koli s 5.0 litra dvigateli? Ne moje da izpolzvame i poslednite resursi na planetata i da ne ni puka!!!
fallback
Последни