fallback

Първи официални снимки на Audi R8 V10

Холандски сайт показа за първи път новата версия на суперавтомобила Audi R8 V10.

Там се появиха първите официални снимки и данни за колата. Това ще бъде най-силната версия на R8, като премиерата ще е на автомобилния салон в Детройт през януари. Според данните представени от холандците, Audi R8 V10 e със специална версия на двигателят V10 на Lamborghini с обем 5.2 литра и мощност 528 к.с. С него колата спринтира до 100 км/час за 3.9 секунди и може да постигне максимална скорост от 315 км/час. R8 V10 е с двигател разположен по средата на платформата. Колата е получила някои козметични промени и във външния си вид, по подобие на спортните модели на Audi обозначени като "S" и "R". Радиаторната решетка е с хромирани елементи, черупките на външните огледала са от алуминий, колата е с нови лети джанти, задната броня е преработена, като в нея са вградени двата (вместо четири, както е при R8 4.2 V8) накрайника на ауспуха. В интериора единствената видима разлика с V8 е черния фон на приборите на панела. Засега това е информацията с която разполагаме, със сигурност наскоро ще се появят още снимки и данни за суперавтомобила, с които ще ви запознаем.
Тагове:
fallback
  • #46
    ne na audi ( преди 15 години )
    abe shtom tolkova hora stanaha milioneri v bulgaria pokrai audi kvo mi gi havlite tiq toqgi.hora koito sa imali r8 kazvat 4e e pulna toqga mislq da se doverq na tezi koito sa imalli i znaqt za kakvo stava vupros.
  • #45
    най-бързото А У Д И ( преди 15 години )
    За какво спорите,какво сравнявате?Мерджа нямат аналогия на R8.AUDI E NOMER 1 !!!
  • #44
    Анонимен ( преди 15 години )
    Mercedes:Spri da se interesuvash ot avtomobili. Kak moje da kajesh che FSI e neshto kato kompresor. Procheti malko i shte razberesh...
  • #43
    alfonso ( преди 15 години )
    e da, no FSI e dosta dobra, za6toto polu4ava6 ikonomi4nost, a pri kompressor pove4e k.s., no i pove4e har4i, a fsi go polzvat i VW
  • #42
    Mercedes ( преди 15 години )
    Misalta mi e,4e vsiaka firma ima svoiata tehnologia,bez zna4enie kompressor ili FSI,vajen e krainiat rezultat.
  • #41
    alfonso ( преди 15 години )
    a ina4e za clk-to si prav ne se bqh setil za nego
  • #40
    alfonso ( преди 15 години )
    nqmat ni6to ob6to,a ti ni6to ne razbira6, fsi sistemata e za promenlivo i po-efektivno vpryskvane na gorivoto, a kompresora e ne6to kato turbo
  • #39
    Mercedes ( преди 15 години )
    FSI-tehnologiata na Audi za direktno vpraskvane e kato kompressor pri Mercedes,a razhoda na gorivo za dvata modela dvigateli e 13,7 na 100.
  • #38
    Анонимен ( преди 15 години )
    Do mercedes:Na audito dvigatelq e bez turbo i kompresor. Sravni vrednite emisii i razhoda na gorivo i si napravi smetka koi e po-praktichen.
  • #37
    Mercedes ( преди 15 години )
    Neznam nali znae6,no Audi R8 V10 teji 1620 kg,SL 65 AMG 2120kg(dosta po-goliamo cupe,500 kg pove4e),CLK DTM AMG 1740kg(sa6to po-dalag i po-6irok-s po-goliamo kupe).Govorim za dvigateli ili?Montirai tozi Audi dvigatel na edno 2 tona kupe i pak 6te si govorim!!!niama i za 5,00 sec da stigne do 100.
fallback
Последни