fallback

Нова технология за задвижване на автомобила

Френската фирма за автомобилни гуми Michelin е подписала споразумение с китайския производител на акумулатори MGL.

Става въпрос за съвместна разработка на нов вид задвижване на автомобила – два електромотори разположени в джантите и съответни елементи от окачването. Системата е разработена на базата на технологията Michelin Active Wheel, а китайската фирма ще изработи акумулаторите, които ще захранват двата двигателя, съобщава Automotive News Europe. Системата Michelin Active Wheel представлява колело, вътре в което са разположени два електромотори, специфични елементи от окачването и нова система на спирачки. Тази разработка позволява автомобилът да бъде без традиционните скоростна кутия и двигател. Единият електродвигател се захранва от акумулаторите задвижва колелото в което се намира, вторият отговаря за дейността на активното окачване. В рамките на споразумението между Michelin и MGL вече е създаден електромобил със системата Active Wheel, който е на базата на модела Lifan 520. Въпреки че този автомобил не е преминал през никакви тестове и изпитания (проверена е само безопасността на акумулаторите) производителите твърдят, че електромоторът ще позволи постигането на максимална скорост от около 140 км/час, а с едно зареждане ще може да се минат 100-130 километра. Литиево-йонните батерии могат да издържат на хиляди цикъла на зареждане преди да се наложи замяната им. Пълното им зареждане изисква само два часа.
Тагове:
fallback
  • #4
    Анонимен ( преди 15 години )
    Vesoo ,Veso golemi gluposti si pisal bate= Michelin purvo gi shutiraxa ot sustezatelnite timove = 3 e napulno prav cukai ot vreme na vreme evrosport za da ne stavash smeshnika na foruma=
  • #3
    Анонимен ( преди 15 години )
    ха ха ха Момченце преди да си ръсиш празните мисли да бе гледал състезания.. Първо Ако бе гледал състезанията от таз годишната надпревара в Мото GP щеше да видиш как пилотите един по един след всяко състезание разваляха договорите си с Мишлен дакато накрая останаха само 2 *** с Мишлен и От Мото GP решиха ,че явно няма смисъл да имат два доставчика при положение ,че всички в челото на класирането са с Бриджстоун а в дъното с Мишлен. И се взе решение Мишлен да излязат от играта защото не стават.Не само това но състезателите ,които сами се отказваха споделяха ,че разликата е огромна и всеки път благодаряха на БРИДЖСТОУН ,че се е съгласил да им стане доставчик !!! Състезателя да благодари вместо да е обратното!!! Смятай за какво става въпрос вместо от Бриджстоун да се радват е обратното защото пилотите не са очаквали по средата на сезона от Бриджстоун дали ще се съгласят да им станат доставчик и едва в предпоследната надпревара Когато вече се знаеше ,Че Валентино Роси е сигурния шампион ,сигурен втори бе Стоун а трето място сигурен бе Дани Педроса .. Та едва тогава от Мото GP взеха решение всички да карат с Бриджстоун след явната разлика в сцеплението и стабилноста на машините..
  • #2
    veso ( преди 15 години )
    Това съм го чел отдавна , вече не е новина.Иначе мисля идеята е добра имайки впредвид свалянето на центъра на тежестта и освобождаването на ценно пространство за тежките и обемни акумулатори.А на номер 1 мога да кажа само едно:Момче пий си хапчетата редовно.Пилотите си избирали гумите, как не.Всичко е въпрос на пари и договори на много по-високо ниво.Гуудрич , дъщерна фирма на Мишлен беше изхвърлена от WRC въпреки много по-добрите резултати спрямо настоящия доставчик Пирели.Едва ли пилотите са избрали гумите си.
  • #1
    Анонимен ( преди 15 години )
    Горките Michelin след като вече ги изритаха отвсякъде и за да не фалират почват да мислят нови неща ама явно вече само Китайците им се вързват.. Преди Michelin бяха еталон за качество а сега са загърбени от всички. Всички състезатели ги отхвърлиха и не желаят да работят с тях! Първо тръгна от Ф-1 където Бриджстоун доказа ,че са на по-високо ниво последва и Мото GP и т.н пилотите сами се отказваха от доставчика си на гуми Michelin и Бриджстоун ги измести навсякъде....
fallback
Последни