fallback

Първото дизелово Porsche e с двигател от Audi

Първият сериен модел на Porsche с дизелов двигател е Cayenne Diesel.

Фирмата известна със спортните си модели е оборудвала своя SUV модел Cayenne Diesel с 3.0 литра V6 турбодизел от Audi. Същият двигател се използва при редица модели на Audi, включително и при SUV модела Q7. Турбодизеловият двигател е с максимална мощност 240 к.с. и максимален въртящ момент 550Nm. При Cayenne този агрегат се комбинира като стандарт с автоматичната скоростна кутия Tiptronic-S. Според данните на Porsche, средният комбиниран разход на гориво при Cayenne Diesel е 9.3 литра на 100 км. Вредните емисии CO2 са 244 г/км. В официално изявление направено от фирмата се казва, че  „решението да се въведе на пазара и дизелов вариант на Cayenne е взето като се имат предвид промените в законодателството в Европа, където подобни двигатели се ползват с данъчно предимство”. Наред с това решението е било повлияно и от факта, че Porsche има дял във Volkswagen Group, най-големият световен производител на модерни дизелови агрегати за леки автомобили, което дава достъп и на спортната фирма до тези двигатели. Новият Cayenne Diesel първоначално ще се предлага само на пазара в Европа. Продажбите ще започнат от февруари 2009 г., като цената за базисната версия ще бъде 47 250 евро.  
Тагове:
fallback
  • #9
    ... ( преди 15 години )
    abe ne e lo6a kolata, s prestijna marka, extri, ikonomi4na no ne podhojda na porshe...az bih predpo4el da si vzema touareg sus su6tiq dvigatel, su6tata kola za dosta po malko pari
  • #8
    Анонимен ( преди 15 години )
    Какъв спортен имидж ви гони бе. Това е Фолксваген бе. Пфффф. Ще правят Порше масова марка, те от 20 15 години го правят, но сега навлизаме във финалния етап. И пак за същите пари бих предпочел БМВ или амеркианска джипка с сходни лукс. Пфффф преди 15 години Порше беше марка о класа, сега е просто малко по-скъп Фолксваген от Ауди.
  • #7
    badi ( преди 15 години )
    Kakvo dojivqh porsche dizel djip. Koga 6te psukat semeiniq van da si go vzema. Usraha ot sqkade sportniq imidj na markata.
  • #6
    DeadFox ( преди 15 години )
    Точно последния Кайен Турбо е 500 коня. Това беше една от разликите на фейслифта, че от 450 са го направили 500.
  • #5
    Анонимен ( преди 15 години )
    Абе заради емисиите е !Ема някяви ограничения от сарта на : произведените коли ако правят повече от едиколко си СО2 се налагат глоби на производителите....Такаче като пуснат 1 мотор с малко емисии ще им се намали общото количество....
  • #4
    Cvetink ( преди 15 години )
    Адмирирам напълно дизелово порше но да е със 12 цилиндровия дизелов мотор на Ауди, който сега се пуска на пазара при Q7! И от Порше да си седнат на гъзовете и да измислят някои сполучлив хибрид с бензинов и електрически двигател или някои убийствен дизелов бокстер двигател, а не да взимат двигатели от други марки автомобили!
  • #3
    Анонимен ( преди 15 години )
    Много ми е чудно защо са взели малък дизел от Ауди при положение ,че Ауди разполага с още по-мощни дизели като 4.2 TDI-326 коня и 6.0 W12TDI- с 500 коня. Щеше да подхождат повече на Порше.. Не ,че тоя мотор е лош но все пак Порше се свързва с динамика а не с минимален разход!Даже не сещам Кайен с бензинов мотор да имат 500 коня версия.
  • #2
    Анонимен ( преди 15 години )
    IMC, сравнението ти е тотално глураво. Ако България е така уредена и съвършена държава като това Porsche щяхме да сме номер едно не само в Европа. България за съжаление е като изчезналия преди години Москвич, сглобяван в Ловеч, те това е...
  • #1
    IMC ( преди 15 години )
    Това ще е точно толкова Порше, колкото България е държава. То е така ама не точно. :)
fallback
Последни