fallback

Първото дизелово Porsche e с двигател от Audi

Първият сериен модел на Porsche с дизелов двигател е Cayenne Diesel.

Фирмата известна със спортните си модели е оборудвала своя SUV модел Cayenne Diesel с 3.0 литра V6 турбодизел от Audi. Същият двигател се използва при редица модели на Audi, включително и при SUV модела Q7. Турбодизеловият двигател е с максимална мощност 240 к.с. и максимален въртящ момент 550Nm. При Cayenne този агрегат се комбинира като стандарт с автоматичната скоростна кутия Tiptronic-S. Според данните на Porsche, средният комбиниран разход на гориво при Cayenne Diesel е 9.3 литра на 100 км. Вредните емисии CO2 са 244 г/км. В официално изявление направено от фирмата се казва, че  „решението да се въведе на пазара и дизелов вариант на Cayenne е взето като се имат предвид промените в законодателството в Европа, където подобни двигатели се ползват с данъчно предимство”. Наред с това решението е било повлияно и от факта, че Porsche има дял във Volkswagen Group, най-големият световен производител на модерни дизелови агрегати за леки автомобили, което дава достъп и на спортната фирма до тези двигатели. Новият Cayenne Diesel първоначално ще се предлага само на пазара в Европа. Продажбите ще започнат от февруари 2009 г., като цената за базисната версия ще бъде 47 250 евро.  
Тагове:
fallback
  • #29
    Алекс, ( преди 15 години )
    Абе, Бат Рамбо, кажи моля те откъде ще дойдат още коне в дизела?!? От 3-та турбина или от още някоя напъната помпа ... те сега помпите на TDI-тата работят на 2000бара налягане а 2-те турбини са на по 2 бара бе ... закъде повече ???
  • #28
    Бакалов ( преди 15 години )
    На джипките им прилича да са дизеларки. Друг е въпроса кой как възприема марката - за мен Поршето е с боксер отзад :) И 2 врати!
  • #27
    Бакалов ( преди 15 години )
    На джипките им прилича да са дизеларки. Друг е въпроса кой как възприема марката - за мен Поршето е с боксер отзад :)
  • #26
    бат' рамбо ( преди 15 години )
    изказвания от рода на - дизелово порше е порше колкото българия е държава е много несерьозно. напоследък дизелите стават все по-съвършенни и ако сега има 3 литра 240 конски сили, то след 1-2 години ще има 3 литра 340 конски сили. за въртящия момент и дума не може да става за сравниение с бензиновите двигатели.
  • #25
    Анонимен ( преди 15 години )
    abe pi4ove vijte harakteristikite na disela i gi supostavete s benzinov motor za6to jiveete v minaloto elate b 21 vek cql svqt kara diesel za6oto e po dobur
  • #24
    Цецо ( преди 15 години )
    Ники защо си мислиш, че един дизелов 8 или 12 цилиндров двигател не доставя удоволствие от шофирането! Ако си карал такъв и не ти хареса, в което се съмнявам, тогава може да дадеш такова мнение!
  • #23
    Niki ( преди 15 години )
    Ako moga da si pozvolq da si kupq Cayene i da go podurjam, zashto shte si kopuvam dizel koito harchi 15 i chastite sa mu super skupi i struva 200000lv , az sum bogat znachi shte si kupq za 350000lw turbo, ako nqmam pari znachi Porsche ne e moqta marka.
  • #22
    Niki ( преди 15 години )
    Uvajavam vasheto mnenie i na praktika ste pravi, az samiq karam dizel, no ako imam pari shte si kupq benzinova kola koqto da mi dostavq udovolstvie , kola za bogat.
  • #21
    .... ( преди 15 години )
    ee 6tom i prezidenta na USA go vozat v diesel i az 6te si vzema, samo 4e ne Lincoln ili Porshe, ami Golf4e 1-ka :)
  • #20
    alfonso ( преди 15 години )
    da vi svetna samo, 4e na toq barovec prezidenta na Syedinenite Amerikanski 6tati mu pravqt proniran lincoln Diesel
fallback
Последни