fallback

Шварценегер представи Touareg V6 TDI на автоизложението в Лос Анджелис

Безспорно най-голям интерес на автосалона в Лос Анджелис днес, предизвика Губернаторът на щата Калифорния, който се появи зад волана на Touareg V6 TDI.

Веднага след като Шварценегер слезе от немското SUV, бяха обявени характеристиките на първия дизелов Touareg за щатският пазар. Три литровият турбо агрегат разполага с 221 конски сили, които го ускоряват до 100км/ч за 8.5 секунди. Максималната скорост на Touareg V6 TDI е електронно ограничена на 130 мили в час (210км/ч). Според инженерите на VW този агрегат е сред най-чистите, предлагани на пазара. Оборудван е с филтър за твърди частици (DPF), чрез който отделяните емисии на CO2 са в размер на 275г/км. Въпреки перманентното 4х4 задвижване, той има сравнително нисък разход на гориво. Средното потребление на гориво при Touareg V6 TDI е около 10.4 литра на 100 километра. Измереният разход на магистрала, обаче пада до 8.5 литра на 100 километра, което е от голямо значение за американският пазар, имайки предвид пътната мрежа на страната.Цената на VW Touareg V6 TDI за щатският пазар започва от 42,800 долара. С 3500 долара повече от предлаганата бензинова версия.
Тагове:
fallback
  • #12
    Анонимен ( преди 15 години )
    Kakvo 25000lv za 6 godin6to audi,mercedes ili bmw. Hora vie razum imate li, imaite predvid 4e osven tiq pari trq da imate i za oblsujvane na kolata za6toto nz na kolko km e ikoga koe smeneno i o6te kup drugi raboti s koito smetka idva na 30bona za kola vtora upotreba bez nikakva granciq, 6e trq da se nabivat i sled tova pari za remonti osven tiq pari. Za 30tina bona kvi 4isto novi koli ima ne instna , mistubishi lancer,toyota corrola,mazda 3, honda civic, nz kvo o6te nemska moje da se zeme golf ga4kan s ektri alternativi na golf sa nqkoq octavia ili seat leon.Abe varqnti za kola bol s teq pari.
  • #11
    badi ( преди 15 години )
    Parvo nz dali toyota aygo, peugeot 107 stigat cena do 25000lv, vtoro ako ne vi haresvat kolite i sa vi malki tova e vapros na vkus za gore doli sa6tite pari ima ford fiesta,polo,fabia,clio,clio symbol,dacia logan,sandero i o6te mn drugi. Vtoro 6te vi kaja 4e v Balgariq cenite na novi koli sa moje bi ako ne nai nikite ili to edni ot nai niskite v cqla evropa kola koqto tuka sa prodava sas si4ki ekstri za 20000lv v Germaniq vi uverqvam 4e sa6tiq model 6te struva 12000 eur bez el stakla klimatk (abe bez ni6to) i to 3vratka . A na toq izkazvneto s krizata pokazva to4no razlikata v misleneto m/u horata v Balgariq i tezi v 4ujbina .
  • #10
    коце ( преди 15 години )
    Не всички коли в щатите са по мощни от тези в Европа.Част от моделите на европеиските марки са с по-малко коне на американския пазар.И там гледат много вредните емисии
  • #9
    Наблюдател ( преди 15 години )
    Съгласен съм с вас, все пак България е страна издържаща се от данъци и акцизи само. Но никой ли не обърна внимание, че в Европа и в България дори този двигател е 240 к.с., а не както в Америка 221 к.с. Защо ли е така направено, като там се карат все мощни автомобили???
  • #8
    Анонимен ( преди 15 години )
    малко спорно е кое е по-голяма набутвация. Наскоро гледах коли на 6-8 години, повечето излизат почти два пъти по-скъпи от возила на същата възраст от същата марка преди 4 години. Пример с меган и пасат.. Като нови също има поскъпване, но то е минимално, а на старо - огромно. Явно сега има голямо търсене и това определя високата цена..Ако се върнем на темата САЩ, разликата е цените на втора употреба автомобили е още по-голяма в сравнение с БГ
  • #7
    WickedSixD ( преди 15 години )
    кви бяха тия,тойта аяго aygo ли беше,някви малки VW Lupo,107/1007,C1... тва коли ли са за 25 000? за тия пари бих си взел C-classa W203,E46 на 6год.Ми нека е на 6 години.Аз докато не смъкнат цените на новите коли с лизинг никога няма да се набутам.
  • #6
    WickedSixD ( преди 15 години )
    Е номер 3,ти дефакто потвърди тва което каза номер 2. Цените в САЩ са мнооого по ниски,а хората са много по богати-съпоставено с България.Но пазар като американския с такава конкуренция и такова търсене нормално да предлага по ниски цени.Жалко че разликата наистина е голяма.В БГ освен че сме най-големите мизерници купуваме и най-скъпите коли. Дано мн здраво ги удари икономическата криза тия изедници.Щото да ми продават както каза колегата някви МИНИ КОЛИ,кутийски като Cictroen C1,107 на Пежо и всевъзможни тоалетни на колела за по 20-25 000,мисля че е оливация от страна на производителите на нови коли.Не стига че ползват сумати общи платформи и двигатели и че продават 1 и съща кола под 3-4 различни марки ами и тоя *** с цените...
  • #5
    badi ( преди 15 години )
    Kato stava duma za ceni opredelino ne e oferta da si kupi6 vw v 6tatite na fona na dale4 po luxoznata amerikanska i qponska konkurenciq ,kato daje 2rotata nadminava po ka4estvo nemskata. Vij porsche cayenne po bi se kupuvalo tam se pak osven kola se kupuva i imidj, a bogatie amerikanci mn darjat na vtoroto.
  • #4
    Анонимен ( преди 15 години )
    да не говорим че в САЩ са по-евтини техниката, дрехите на международните компании, хранителните добавки (180 таблетки центрум - $15) и т.н.
  • #3
    Анонимен ( преди 15 години )
    Пич, много още неща не знаеш за цените в САЩ. Само дачия е по-евтина в БГ отколкото там. Беше сметнато, че на немците им излиза по-евтино да закупят ново Х5 от САЩ и да го внесат, отколкото да го купят в Г.Мен най-много ме боли заради sicon tC (sicon е подразделение на тойота). Това е добре изглеждащо купе от нисък клас. С доста екстри и 1.6 двигател (110 кс.) струваше $16 000, което е около 24 хил. лева. За тези пари, веднага си го купувах, но тук можеш да си купиш само тойота айго, пежо 107 или някое корейско деу..
fallback
Последни