fallback

Представиха новото BMW 7 в Софийската Опера

BMW Group Bulgaria, представи петото поколение BMW 7 на изискана церемония в Софийската опера с участието на артисти от Националния балет.

Екипът на BMW сподели за своя флагман, че това е един перфектен автомобил, документиран от перото на баварската фирма. След като имахме възможност да се докоснем до него, сме склонни да им повярваме.Последното поколение на BMW Серия 7 дава изцяло нова интерпретация на понятията стил и лукс. Разпознаваемата от пръв поглед външност на BMW 7, разкрива типичния за всяко BMW спортен нрав, в неговата най-елегантна форма.Дизайнът на интериора на BMW Серия 7 е модерна интерпретация на представата за истински лукс. Меките, извиващи се форми, висококачествените материали, както и по-големият простор и удобство придават на интериора облик, отличаващ се с хармония, щедрост и лукс. За тези, на които все пак пространството в BMW 7 се стори недостатъчно, е предвидена обичайната дълга база на купето - BMW 750Li и BMW 740Li. Тя има увеличено с 140мм. междуосно разстояние, като акцентът е поставен върху по-голямото удобство за пътниците отзад.Неповторимо преживяване от шофирането на BMW 7 гарантират, създаденият с грижа за водача кокпит, оборудван с иновативната технология Black Panel, електронният скоростен лост на автоматичната трансмисия (предлагана като стандартно оборудване), системите BMW iDrive и Динамичен контрол на управлението (предлагащ режими КОМФОРТ, НОРМАЛЕН и СПОРТ), както и мултифункционалният волан с разширени функции. Системата BMW iDrive, при петото поколение на серия 7, разполага с 10.2- инчов монитор и предлага за първи път възможност за изцяло свободно програмиране на предпочитаните бутони, което значително улеснява работещите с нея.За доброто настроение на пътуващите в новото BMW 7-ма серия се грижат многоканална аудио система с хард диск, DVD система отзад, телекомуникации и навигация от задните седалки, четиризонален автоматичен климатик, активна вентилация на масажните седалки, иновативен, плъзгащ се покрив с оптимизиран контрол на шума, новата система BMW ConnectedDrive, която дава възможност за неограничен достъп до интернет и много други. В конструкцията на каросерията са използвани многослойна стомана и горещо валцувани стоманени профили . Покривът, вратите, предният капак и страничните панели са изработени от алуминий. Напълно новото окачване, оптимизиращо поведението на пътя, предлага двойно шарнирно предно и въздушно задно окачване.За сигурността на флагмана на BMW се грижат и системите за предупреждение при напускане и/или смяна на платното(с индикатор за ограничаване на скоростта), Head-Up дисплей, асистент за дълги светлини, BMW нощно виждане - за първи път с възможност за засичане на хора, Side View – за странично виждане и камера за обратно виждане.За пасивната безопасност на пътниците се грижат оптимизираната конструкция на каросерията, страничните и предни въздушни възглавници, активиращите се при удар подглавници на предните седалки, гумите runflat с индикатор за дефекти в гумите и много други. Черешката на тортата при всяко BMW e задвижващият агрегат. Новата серия 7 се предлага с три изцяло нови двигателя: два бензинови и един дизелов, всички снабдени със системата BMW EfficientDynamics. BMW 750i: V8 бензинов двигател с битурбо и директно впръскване на горивото (High Precision Injection)Обем: 4,395 ccМакс. мощност: 300 kW/407 к.с. между 5,500–6,400 об/минМакс. въртящ момент: 600 Nm/442 lb-ft между 1,750–4,500 об/минУскорение 0–100 км/ч: 5.2 сек. (BMW 750Li: 5.3 сек)Макс. скорост: 250 км/чСреден разход на гориво (ЕС стандарт): 11.4 л/100 км; (BMW 750Li: 11.4 л/100 км)CO2 емисии (ЕС стандарт): 266 г/км (BMW 750Li: 266 г/км)BMW 740i: Шестцилиндров редови бензинов двигател с битурбо и директно впръскване на горивото (High Precision Injection)Обем: 2,979 ccМакс. мощност: 240 kW/326 к.с. при 5,800 об/минМакс. въртящ момент: 450 Nm/332 lb-ft между 1,500–4,500 об/минУскорение 0–100 км/ч: 5.9 сек. (BMW 740Li: 6.0 сек)Макс. скорост: 250 км/чСреден разход на гориво (ЕС стандарт): 9.9 l/100 km; (BMW 740Li: 10.0 л/100 км)CO2 емисии (ЕС стандарт): 232 г/км (BMW 740Li: 235 г/км)BMW 730d: Шестцилиндров редови дизелов двигател с турбо компресор (променлива геометрия на турбините) и трето поколение система за директно впръскване на горивото common-railОбем: 2,993 ccМакс. мощност: 180 kW/245 к.с. при 4,000 об/минМакс. въртящ момент: 540 Nm/398 lb-ft между 1,750–3,000 об/минУскорение 0–100 км/ч: 7.2 сек.Макс. скорост: 245 км/чСреден разход на гориво (ЕС стандарт): 7.2 л/100 кмCO2 емисии (ЕС стандарт): 192 г/кмЕкипът ни остана приятно очaрован от представянето, лукса и впечатляващите характеристики на BMW 7. Очакваме в скоро време тест драйв на баварският флагман в духа на последният организиран от BMW Group Bulgaria, тест драйв на BMW xDrive.Подробности за поведението на пътя и динамиката на предлаганите агрегати, очаквайте веднага, след като екипът ни седне зад волана на флагмана.
Тагове:
fallback
  • #9
    Анонимен ( преди 15 години )
    Извинен си,предпоследният брой на аутобилд мисля че беше правят тест между двете коли!Със най малкия им дизел и бмв го бие със малко,а и във немско я карат от 2 месеца,друг е въпроса че тук премиерата и е чак сега!Казвам го за уточнение без да се заяждам със никого!
  • #8
    Анонимен ( преди 15 години )
    Извинявай ама първо не знам къде го видя това ,че Тая седмица биела S-класата при положение ,че още не е тествана и не е пусната офицялно в продажби . Освен това от БМВ обявиха ,че екстирте които има тая седимица са главно от гамата предлагана от Мерцедес !! И накрая но не на последно място Мерцедес S- класата е анонсираха преди 4 години и все пак технологиите доста са напраднали от тогава така ,че мнението ти е меко казано смеховато . Още повече ,че след няколко месеца излиза фейстлифта на S- класата с нови екстри и мотори и може да се окаже ,че Баварците пак са изостанали.
  • #7
    Анонимен ( преди 15 години )
    Подкрепям мнението на 4 . Както винаги БМВ е с впечатляващи мотори но пък с много леки промени в предницата ,което повече приляга на Фейстлифт отколкото на нов модел. Но това изобщо не намалява качествата на колата. Просто дизайна им е проблема.
  • #6
    Niki ( преди 15 години )
    Ne sum go vidql tva da e bila taq koshnica S- class. Iskam da mi napishete kade da vidq tazi informacia!!!
  • #5
    NANI ( преди 15 години )
    A we shtom pobedi S-class na Mercedes,zna4i e dobra kola:)Vqrno e,4e ima kakvo da se jelae ot dizaina,no ina4e respektira mnogo,ka4val s1m se v predishniq model 745d-mojesh da zaspish zad volana:)
  • #4
    Анонимен ( преди 15 години )
    Съгласен съм ,че техническите характеристики са много добри и там спор няма . Освен това и вътре изглежда доста добре . Но ! Външно извинявайте ама си е 90% стария модел ! Не ми харесва само това, дизайна. Трябваше да има по голяма разлика. На живо може и да е друго но поне от снимките тук отпред в момента изглежда 1:1 със страта дори и Фейстлифт няма, освен отзад на стоповете , другаде сякаш не е пипната.
  • #3
    kk ( преди 15 години )
    izvunzemno tvorenie se poiavi v operata bis
  • #2
    ashvibe ( преди 15 години )
    Само с гледане на снимки не става работата. Аз имах удоволствието да разгледам автомобила и да го тествам, и мога да ви кажа, че това е едно много, много специално BMW !!! А джантите са си много добри, идеално се връзват на цялостния дизайн, не е като да изпънеш едни 20-ки и вече си 1....
  • #1
    WickedSixD ( преди 15 години )
    Не се съмнявам в техническите качества на колата.Само тези джанти откъде ги измислиха...сложили са джанти от някоя 3ка все едно.Иначе на живо като почне да се появява ще се види за кво става въпрос.
fallback
Последни