Голяма част от написаното меко казано не е вярно. Карам такъв автомобил повече от година и съм доволен, е не е състезателен автомобил, но за мен е повече от приличен.Карам Акцент 1.3 12V - 1997-***.
Kolata si e dobre,edinstven problem mi sazdavat skorostite,no ina4e kolata vozi super,dvigatelq e beschumen!i samiq i dizain e iztanchen!A otnosno cenite i chastite vsqka edna kola se pravi nezavisimo,kakav model e!taka che,bixte napravili dobar izbor!
Искам да добавя, че тази кола е страхотна!!! Имам я от лятото и не ми правила нито един проблем. Моделът ми е от 6/97 година. Просто кола един път. А по горе написаното е пълна простотия.
Притежавам такъв автомобил от 2001-ва година. Единствените дефекти, които съм констатирал бяха лек теч на заден ляв амортисьор след 2 години и 55 000 км (сменен гаранционно) смяна на тампони на реактивните щанги (предна и задна след 4 години и 90 000км), скъсана мека връзка на изпускателната система (след 6 години и 108 000км) и клеясали оси на чистачките (след 5 години и престой от 6 месеца почти без да се кара). Бих желал да коригирам малко историята на модела описана по-горе: от 1999г излиза модел Хюндай акцент - Верна, септември 2001г следва facelift (притежавам точно такъв) През 2002 следва нов фейслифт и през 2006-та излиза последния модел на Акцент. Всички автомобили без последния са с независиомо окачване и отпред и отзад. В последния за подобряване на устойчивостта независимото задно окачване е заменено с П-образна греда( подобно на Опел Астра, Фолксваген Поло, Шкода фабия, Фиат Пунто, Сеат Ибиза/Кордоба...)Двигателите до 2005-та са 1300cc, и 1500cc. тези с работен обем 1500cc са с един и два разпределителни вала. двуваловия двигател е с мощност 105 к.с. а едноваловия е 92к.с. 1300cc. е с един разпределителен вал и с пълна инжекционна система и с мощност 85 к.с. В България моделите с двигател 1.5 - 105 к.с. не са внасяни официално. Акцент се сглобява в Корея, Турция и Русия. У нас са внасяни само модели от Корея поради недостиг на капацитет в заводите в Турция и Русия.Диаметъра на завой е много малък (9.5м), което обуславя изключителна маневреност. Недостатък е, че маслото на скоростната кутия трябва да се сменя на 30 000км. но пък за сметка на това е сравнително ефтина процедура(около 40лв). Ангренажен ремък се сменя на 90 000км. Сервизните интервали според вносителя са 10 000км. Свещите се сменят между 45 и 60 000км ( пропуснах първата смяна и я направих на 63 00, но определено нямаше индикации за подобна необходимост)Автомобила е спартански оборудван и здраво направен. Все още го притежавам и не мисля да се разделям с него. Върши идеална работа като втори автомобил в семейството. Много удобен за задръстените улици на София!!!Моделът от 2006-та е значително подобрен като комфорт на каране, стабилност при управление и динамика, но всичко това води и до драматичен ръст в цената. Добре оборудван Акцент с дизелов двигател струва от порядъка на 31-34 000 лв с вкл.ДДС.
Това което е написано по горе е валидно за всяка една кола :)Все пак не е необходимо човек да тръгне по улицата с апартамента си, a и кой и от къде вади тази мрачна статистика след като аз имам друга информация тясно свързана със сервизното обслужване на именно тези автомобили и тя е точно противоположна!