Французите вече изпитват своя модел на пистата в Нюрбургринг, където колата е хваната почти без маскировка. Разбира се този прототип е „муле” носител, но компютърните образи показват как ще изглежда автомобилът в своята серийна версия. На пръв поглед „мулето” е нормален Mеgane с три врати. По-внимателно разглеждане обаче ще покаже, че колата е с централно разположен накрайник на ауспуха, нещо което е запазена марка за версиите Renaultsport, а колелата, спирачките и гумите са доста по-големи от тези на стандартния модел.
Както се вижда от компютърните образи, финалната версия на колата ще има много агресивен вид, с много отвори за въздух по каросерията и редица аеродинамични допълнения.
Най-вероятно автомобилът ще използва сега познатия двигател от R26 – двулитров турбобензинов агрегат с мощност 230 к.с. Новият Mеgane обаче ще бъде с по-ниско тегло и това ще му подсигури по-добра динамика. Ускорението до 100 км/час ще бъде за по-малко от 6 секунди, а максималната му скорост 240 км/час.
Колата ще бъде с електронно контролиран диференциал, който ще помага за перфектното поведение на пътя на автомобила с предно предаване.
В интериора ще има нов модел предни спортни седалки тип кресло, таблото също ще има спортен вид.
Renaultsport Mеgane ще има официална премиера на автомобилния салон в Женева през март следващата година. Продажбите в Европа ще започнат най-вероятно в началото на есента.