IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Nissan отговаря на Porsche

По време на автомобилния салон в Париж от Nissan отхвърлиха обвиненията на Porsche, че постигнатия рекорд в Северния участък на пистата в Нюрбургринг е измама.

Nissan отговаря на Porsche
По-рано от Porsche обвиниха носителите на рекорда със супер автомобила Nissan GT-R, че той е бил постигнат като са използвани състезателни гуми вместо стандартни. От Nissan показаха и снимки на използваните гуми и публикуваха нов видеозапис потвърждаващ, че стандартния GT-R действително е способен да премине през Северния участък за рекордните 7 минути и 29 секунди. 


Обвинението за нечестна игра бе отправено от шефa на отдела за разработка на нови продукти в Porsche, Аугуст Ахлейтнер. Той се изказа, след като от Porsche направиха свой опит с Nissan GT-R да преминат през този участък на пистата в Нюрбургринг. 

След серия от изпитания от Porsche съобщиха, че японския супер GT-R показал време от 7 минути и 54 секунди. Според Ахлейтнер, Nissan преминал през пистата с 25 секунди по-бързо най-вероятно не със сериен автомобил, който и най-вероятно е бил със специални състезателни гуми. 

От своя страна шефовете на Nissan изразиха удивление в Париж, че от Porsche не са успели да преминат разстоянието за същото време за което го е направил японския тест-пилот Точио Сузуки. Според тях това се дължало на разликата в способностите и подготовката на пилотите. Според сайтът GTRblog, от Nissan даже предложили на пилотите на Porsche да преминат безплатно обучение при тях, преди от немската фирма да предприемат нови опити да опровергават резултата на GT-R в Нюрбургринг. 

От Nissan съобщиха също, че GT-R е преминал през редица независими тестове и при всички тях е изпреварил 911 Turbo, както по динамични показатели и ускорение, така и с по-добро време при преминаването на споменатия участък от пистата.  
0 от 500
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ...... ( преди 17 години )
    Nemskite koli moje da sa nomer 1 kato cqlo no pri sportnite koli ne sa sys sigurnost!!! Ostavete 4e NISSAN-a moje i da e po dobyr ot vsqko porsche no italianskite sa nai dokazana !!!! Vinagi Ferarri i Lamborghini sa bili po dobri
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    gi ( преди 17 години )
    klasacia za 2007 1 Toyota :93660002 GM :89022523 Volkswagen :61916184 Ford :59640005 Kia-Hyundai:39616296 Honda :38310007 Nissan :36755748 PSA :34284009 Chrysler :267626810 Fiat :2620864 Tova e nai oficialna statistika pi4ove! Taka kato gledate samo pomislete koia kompania s kolko marki razpolaga i napravete smetka koi kde se namira.Volkswagen sa s 8 marki ???
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 17 години )
    Така коментирате сякаш сте карали и Нисан и Порше. Порше се обезличи с тези джипове и седани. Японското не е за подценяване. Варвете в Япония да видите какви коли имат там и какви коли има в Германия.
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    стефан ( преди 17 години )
    до 14, е наи-малко щото от японците сме видели повече добро от колкото от фашагите в последните 20 години...,а в историята те скапват и сан стефанския договор *** бели та чак розави ***...
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    majorsf ( преди 17 години )
    Ей живейте си живота и не се занимавайте с глупости,ВСИЧКИ! :)
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    VAYK ( преди 17 години )
    Ne bih si kupil iaponski awtomobil, makar da znam 4e gi prawiat dobre. Wupros e na li4en izbor za vseki. Ne vijdam za6to triabva da kupuwam ne6to deto go e pravil niakoi ot onia tam s drupnatite o4i za smetka na ne6to nemsko.
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 17 години )
    и между друго, не знам дали японците не са стигнали германците, но по усреднена принадена стойност на кола, т.е. усреднена стойност на чистата печалба от всяка кола, японците са далеч пред всички
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    разбирател ( преди 17 години )
    Личи си, че пишещите са леко заблудени, на все пак четящи люде. Сега, каквото и да си говорим, все още, но ВСЕ ОЩЕ, в премиум сегмента Германците рулират. Ама иде Лексус, който вече ги измести в Америка, точно в този сегмент. Второ.Не бъркайте пазарна капитализация по моментна стойност на акциите и най-голям производител. Най-голям производител е Тойота и произвежда два пъти повече, автомобили и лекотоварни от ФВ.
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    нисанов ( преди 17 години )
    Абе фолксфаген е на първо място по продажби щото Еврозоната има най-много хора с пари !!!що Германските производители не си изнесът производството в ЯПОНИЯ?????????Нисан и другите япончета одавна са вносител номер едно в Сащ!!!!
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 17 години )
    кви 70-те години бе ***. Лично съм гледал интервю в което Японците сами си признават ,че не могат все още да конкурират Европейците от БМВ,АУДИ И МЕРЦЕДЕС. Да не говорим ,че от всички компании след финансовата криза в момента само акциите на Фолксваген растат. Да не говорим ,че Тойота единствения голям Японски производител слезе от първото място измести го Фолксваген. Германските коли са най-добрите в света и това го знае всяко хлапе