IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

VW Group e №1 по пазарна капитализация в света

VW Group изпревари Toyota по пазарна капитализация, съобщават световните информационни агенции.

VW Group e №1 по пазарна капитализация в света
Това се дължи разбира се на колапса на световните борси и най-вече на тази в Ню Йорк. Цената на акциите на Toyota се понижи значително, като само за последната борсова сесия в Токио падна с 5%. Сега една акция от японския автомобилен гигант струва 3710 йени, а цялостната пазарна капитализация на групата е 124.3 милиарда долара. 


За разлика от Toyota, акциите на VW Group не само не се понижиха, но увеличиха цената си в Dow Jones Stoxх 600 Index. Така пазарната капитализация на VW Group достигна 127.5 милиарда долара, (благодарение и на силното евро). 

Според Bloomberg, акциите на Volkswagen са повишили цената си със 190% през тази година. 

През „черния” понеделник тази седмица, акциите на VW Group бяха едни от малкото (общо само четири компании) в Dow Jones Stoxx 600 Index, които повишиха цената си. 

За сравнение цената на акциите на Toyota падна с 56% след достигнатия пик от 8340 йени през февруари 2007 г.
0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Do tozi s #1.WV oste trqbva da porabotqt za da dostignat 350 000 prodagbi v Usa.Da znae6,4e tova e sme6na cifra,dori Kia se spravqt po-dobre.
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    SE__fan ( преди 15 години )
    Момченца, тази статия демонстрира конюнктурата на фондовите пазари. Това няма нищо общо със ситуацията на пазара на леки автомобили по света и у нас. Случайно или не, АЗ съм собственик на Ауди.
  • #6
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Nerealen ( преди 15 години )
    Сори пич ама нямаш право да говориш срещу Пежо. Може да е по-малка компания, но има поне толкова принос за автомобилната индустрия, ако не и повече. Аз имах 4-5 години 405-а и въпреки че съм имал Венто, Голф, Пасат и съм се возил на още повече немски автомобили, досега не съм се качвал на кола, която да вози по-добре от 405-та!!!
  • #5
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Прав си по-голям *** от тебе и в село Тънково няма. Хем си *** ,хем си ***,хем и от коли не разбираш, хем и правилно не можеш да пишеш.. Да не си някой ром? Или баща ти е Ром а *** ***? Неочаквана комбинация..
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    nemeca ( преди 15 години )
    TOYOTA UBER ALLES!!!!!!!!!!!!
  • #3
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    *** си е ***!Умрете *** гоУфаджии!!!Мама ви ***
  • #2
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ми кво да кажа аз още вчера на няколко *** им обяснявах ,че това е най-голямата компания , сега само могат да прочетат статията и да разберът ,колко е ОГРОМНА и мощна компания е Фолксваген-Порше ! Тази марка е счупила продажбите във всеки континет дори вече и в САЩ. Това е символ на качество ,дизайн и добри мотори. Японците сами си признават ,че Германцие много отдавна са открили формулата между дизайн ,динамика и качество. Ауди,Порше,Бентли,Бугати,Ламборджини,Фолксваген,Сеат и Шкода това са най-качествените марки е с малки забележки относно Сеата. Е да не забравяме и Мерцедес и БМВ другите Германци знаещи как се правят страхотни коли и в общи линии това са марките ,които са символа на качество и всичко най-добро. Може да се обиждате на Голфаджии но само *** с накое Пежо или друг *** може да не разбира ,че като обижда Голфа ,обижда 10-пъти повече себе си щото той кара нещо ,което е на светлинни години зад Голфа. Въпреки ,че аз съм фен на Ауди и карам само Ауди и единствените коли които признавам в този ценови сегмент са Ауди,БМВ и Мерцедес.
  • #1
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Сега таралясниците японски вече от ПДЧ ще почнат да ги правят отвътре... не както до сега от отпадна пластмаса ... и ще наемат още 124 000 дърводелеца да делкат барем добият някаква икономия