IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Подробности за модернизираната Mazda MX-5

Mazda излага в Париж обновения роудстер MX-5.

Подробности за модернизираната Mazda MX-5
Първите впечатления са, че във външния вид на колата промените са малко – радиаторната решетка е станала по-голяма и с петоъгълна форма. Така предната част на колата е в стила на по-новите модели на Mazda


Променена е и оптиката на фаровете и задните светлини. Измененията в техническата част са повече, но и тук не може да се говори за радикални промени. Главната цел е била да се модернизира автомобила без да се променя теглото и идеалното му разпределяне между двете оси 50:50. 


В интериора се е появила мултимедийна система с голям екран, Bluetooth връзка, вход за включване на MP3-плейър и нов еквилайзър за аудиосистемата Bose. Седалките са с нова система за загряване. Подобрена е звукоизолацията, като в автомобила с мек сгъваем покрив шумът е намален с 2.1 децибела. 

Няма промени и при двигателите – два бензинови с обем 1.8 литра с мощност 126 к.с. и 2.0 литра с мощност 160 к.с. По-силният двигател все пак е модернизиран, като има нови пружини на клапаните и нов колянов вал. В резултат на това максималните обороти са повишени, като „червената” зона вече започва от 7500 об/мин вместо от 7000 об/мин, както е при сегашната MX-5. 


Пренастроена е ауспуховата система, но само при двулитровия двигател, така че да звучи по-плътно и агресивно чрез специален резонатор, наречен Induction Sound Enhancer. Той обаче ще се монтира само на версиите със скоростна кутия с шест степени. 

Скоростната кутия също е модернизирана, като сега в нея се използват синхронизатори с полимерно покритие, благодарение на които превключването става „по-меко”. 


В европейската версия на Mazda MX-5 ще се появи възможност да се поръча и автомат имащ шест скорости. Той ще може да се регулира съобразно стила на управление на водача и ще има режим за превключване и от волана. Окачването е модернизирано, има нови сайлънт-блокове и автомобилът се е приближил до пътя с 26 мм.
0 от 500