IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault Kangoo Be Bop: баничарска с нов стил

Този микс между кабрио и ван стартира на пазара от пролетта на 2009-та.

Renault Kangoo Be Bop: баничарска с нов стил


Обикновено производителите на автомобили показват по изложенията вълнуващи концептуални автомобили, които никога не стигат до серийно производство или пък претърпяват такива промени, че стават скучни. Renault обаче изненада всички с новия модел Kangoo Be Bop, който ще бъде представен на Парижкия автосалон (4 до 19 октомври 2008).

3,87 метровото Kangoo Be Bop се базира на късото Kangoo, което е на пазара като лекотоварна версия под името Rapid. В противовес на това версията Be Bop предлага четири самостоятелно обособени кресла и разточително остъклени площи от каросерията. Задната третина на покрива се състои от един стъклен шибедах, който се прибира в средната също стъклена третина. Прозорецът на задната врата пък се прибира напълно и така се създава уникално кабрио-чувство. Пътниците на предните седалки могат да се возят като в Mercedes 600 Landaulet от 60-те години, който също има покривало за задната част.



Системата се обслужва електрически. Прозорецът на задната врата може да се свали или от бутон на таблото или от друг отделен бутон на дистанционното управление, така че и при затворен покрив имате достъп до багажника. В предната част на покрива на Kangoo Be Bop са интегрирани два прозореца с възможност за настройване. Типичен детайл за късото Kangoo са полуелипсовидните задни странични стъкла.

Лака на каросерията и цветовете на вътрешното пространство също са станали обект на експеримент от страна на дизайнерите. Ако бъде избран например оранжев цвят на каросерията, той се комбинира със сребърно – синьо-оранжев интериор. Малкото Kangoo се различава от по-голямото по черните маски на фаровете, новото оформление на бронята и 16 цоловите лети джанти.



Вътре в купето Renault залага на отлични пространствени отношения. Задните седалки са монтирани с 9 см по-високо от предните. Целта е пътуващите отзад да имат по-добра гледка. Задните седалки пък могат да се движат напред и назад, имат свалящи се облегалки и могат изобщо да се извадят от колата с малко усилия. Задните кресла имат и широки подлакътници, които съдържат отделения за поставяне на предмети. Общят обем на отделенията за поставяне на различни предмети в купето е 45 литра. Цялата каросерия е конструктирана така, че децата могат да влизат и през багажника. Затова бронята може да изтържи тежест до 100 кг, а вратата на багажника може да се затваря, но не може да се отваря отвътре.

Когато всички седалки са по местата си багажникът на Be Bop предлага 174 литра за багаж. Ако се махнат задните седалки багажникът нараства до 1462 литра. Конфигурация от три седалки също е възможна. Отвореният покрив прави възможно пренасянето на особено дълги и неудобни за други автомобили багажи като дъска за сърф например.



Kangoo Be Bop е серийно оборудван с електронна система за стабилност ESP, към която са предвидени предни и странични въздушни възглавници. Серийно има още темпомат, сензори за светлина и дъжд, както и паркасистент.

За старта на продажбите през пролетта на 2009 са предвидени три версии на моторизиране за Be Bop. Първи е 1.6 литровият бензинов със 106 к.с. Дизеловите версии са две с познатия 1.5 dCi със и без филтър за твърдите частици. Дизелите са комбинирани със шестстепенна скоростна кутия, а бензиновият агрегат с петстепенна.

Ето и видео промото:

0 от 500