За да демонстрира изобретението си, Ceravision Ltd използва автомобил BMW, принадлежащ на състезателния отбор West Surrey Racing, на който са били монтирани новите фарове. Опитът показал, че технологията Ecolumination подобрява яркостта и качеството на светлината. Наред с това тези лампи за разлика от флуоресцентните, не съдържат живак. Те са лесни за инсталиране и за работата им е нужна по-малко енергия.
Стойността на крушките с технология Ecolumination е доста по-ниска от тези изработвани при съществуващите сега технологии, включително и от най-новите диодни лампи.
"Работя вече 25 години с водещи производители от цял свят, включително с BMW, Ford и Honda, а също със състезатели като Аертон Сена, Рубенс Барикело и Том Кристенсен. Сега съм убеден, че технологията Ecolumination е огромен пробив в областта на системата за осветление на автомобилите. Тя позволява значително да се подобри производителността и качеството на осветлението, а също помага за икономия на енергия”, казва програмният директор на West Surrey Racing, Дик Бенетс (Dick Bennetts) след изпитанията на пистата в Силверстоун.
Като следваща стъпка от фирмата Ceravision Ltd възнамеряват да представят разработка на улични лампи и на лампи за промишлено приложение използващи новата технология. След това обещават да се стигне и до крушките за домашна употреба.