
Колата ще бъде с модифицирана версия на двигателят V8 на Corvette LS3. Максималният му въртящ момент е повишен до 563Nm, като още от 2000 об/мин има на разположение 406Nm.
Докато стандартния Pontiac G8 GT е създаден на базата на Holden SS, то GXP най-общо има за база HSV Clubsport R8. HSV, това е Holden Special Vehicles,или официалното тунингово подразделение на австралийския Holden. Досега там са правили някои мощни версии на седана Commodore, като техни автомобили са продавани дори в Европа (Великобритания) и Близкия изток. Сега за първи път версия на Holden HSV ще се продава в САЩ, макар и с марката на Pontiac.

Новият GXP, също като австралийският си роднина, ще се предлага или с шест степенна механична скоростна кутия или с автомат с шест скорости. Спирачките са на Brembo, окачването е модернизирано. Нещо което липсва при GXP, за разлика от G8 GT, е системата за икономия на гориво ‘Active Fuel Management’, която изключва някои от цилиндрите при подходящи условия. Със сигурност клиентите обаче, които ще купят GXP с неговия двигател V8 и обем 6.0 литра, няма да ги е грижа за това.



0