IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Porsche пусна специално издание на Cayenne S – Transyberia-Edition

След три седмици на автомобилния салон в Париж, Porsche ще покаже новата серия на Cayenne S Transsyberia-Edition.

Porsche пусна специално издание на Cayenne S – Transyberia-Edition
Продажбите на тази нова модификация на SUV модела на Porsche ще започнат от януари 2009 г. Както показва и името, версията е посветена на ралито с маршрут от Москва до столицата на Монголия Улан Батор. 


Двигателят на този автомобил е познатия от Cayenne GTS V8 с обем 4.8 литра и мощност 405 к.с. Максималният му въртящ момент е 500 Nm и е достъпен още от 3500 об/мин. 

Интересно е, че инженерите в Цуефенхаузен са успели да направят серията Transyberia-Edition по-динамична от GTS. За сметка на промени в предавателното число на трансмисията са постигнали ускорение от място до 100 км/час за 6.1 секунди, които е с 0.5 секунди по-бързо от това на GTS. 


Transyberia-Edition се предлага с механична или автоматична скоростна кутия с шест степени. Off-road качествата на тази версия са подсилени чрез блокировка на задния диференциал, а картера, предните и задни оси са защитени от предпазни плоскости. Пневматичното окачване се регулира по височина. Специално за тази версия е разработен нов спортен ауспух с характерен звук. 


Cayenne Transsyberia-Edition е със заден спойлер и допълнителни фарове на покрива (които обаче са забранени в повечето западноевропейски страни). В купето има предпазна стоманена рама.  
0 от 500
  • #6
    0 rate up comment 1 rate down comment
    gogen ( преди 16 години )
    pak vodite kravata zaopa6kata... a tva 4e bram4i sme6no i miri6e gadno nikoi li ne go zabeliazva pri tva traktorno gorivo...
  • #5
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Koce ( преди 16 години )
    Направотив дизелите не се прецакват по-бързо точно обратното.Понеже нямаш тази рязка смяна на налягането защото има голяма компесия и при бензинката има но там се взривява горивото и рязка промяна.И дизелите са по-малко оборотни.Но зависи и от карането ако го дъниш дизела може и по-бързо да се развали но при едно и също каране дизела изкарва повече
  • #4
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Z ( преди 16 години )
    Az dolkolkoto znam oba4e dizelite se precakvat po byrzo ot kolkoto benzinite
  • #3
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Прав си Нютонметрите ,които показват силата на захапката на колелото са от изключителна важносн най-вече при тежките джипове. Където по големия въртящ момент е от още по-голямо значение, особенно при челно съпротивление или нагорнище и колкото по-тежък е автомобила толкова по-голямо влияние оказва въртящия момент. Точно така е и е нормало все пак детонацията в цилиндъра при дизела е над 20 атмосвери а при бензина е около 10 !! силата която се упражнява от по-голямата детонация води и до по-големия въртящ момент. Но все пак доста хора не са предполагали ,че тромавите дизелаци ще мачкат динамичните бензинки.
  • #2
    0 rate up comment 1 rate down comment
    коце ( преди 16 години )
    имат огромен въртящ момент.А конските сили се ичисляват чрез въртящия момент.А бензинките наваксват с обороти.Ако примерно вкараш един дизел с 8000 обората както м3 ще е спортна кола
  • #1
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Само ще кажа ,че Ауди Q7 4,2 TDI ускорява за 6.5 секунди от 0-100 без да е GT или GTS но няма какво да говоря те Порше и Ауди са си една фирма така ,че кво мога да кажа само ,че Дизеловите мотори издухват бензинките яко и на всякъде. Кой би повярвал преди време? Че един бензинов мотор стигащ до 8000 оборота ще се огъва от дизелак с 5000 оборота и по-малко коне? Не напразно последното проучване показа ,че 75% от произвежданите във Фолксваген автомобили са дизели и едва 25% се пада на произведените бензинови коли.