Сега продавания в Европа модел включва версия с предаване на движението към предните колела и такава 4х4 Haldex AWD. Двигателят е Duratorq TDCi турбодизел с мощност 136 к.с. (100kW) и обем 2.0 литра. Максималният му въртящ момент е 340Nm на разположение от 2000 об/мин.
Новият турбобензинов двигател, с който колата ще бъде представена в Париж, е с пет цилиндъра и обем 2.5 литра Duratec с мощност 197 к.с. (147kW) и максимален въртящ момент 320Nm. Средният разход на гориво при бензиновия двигател е 9.9 литра на 100 км, (за сравнение при продавания в Европа сега дизелов агрегат разходът е 5.3 литра на 100km), а максималната скорост на Kuga с новия двигател ще достига 208 км/час.
Ще може да се избира между стандартна механична скоростна кутия с шест степени и автомат с пет скорости и възможност за ръчен режима на работа или режим „спорт”. С автоматичната скоростна кутия разходът на гориво се повишава до 10.3 л. на 100 км.
Ford се опитва да наложи в Европа Kuga като луксозен модел от по-висок клас. За да постигне тази цел сега пуска и променения вариант на колата, който ще видим в Париж. Тази версия ще се предлага с нова цветова гама на купето и още по-луксозен интериор.
Промените по каросерията включват и някои елементи познати от концепцията Iosis X. Променена е радиаторната решетка, отворите за въздух са с големи хромирани рамки. Появили са се предпазни панели на арките над колелата в цвета на каросерията. Отзад виждаме нов спойлер. Летите джанти са с размер 20 инча. Новата предна броня е с 50 мм по-ниско до пътя в сравнение със стандартната.
Продажбите на тази нова версия на Kuga в Европа ще започнат през първата половина на идната година.