След като за известно време на първо място сред серийните модели беше Corvette ZR1, която управлявана от пилота от WTCC Tom Coronel даде време от 7:26, тя беше изпреварена от Lexus LF-A и Nissan GT-R V-Spec, които макар и след неофициално измерване, показаха по-добро време.
Сега обаче в битката се включи и Chrysler, който изпрати на Нюрбургринг най-новия си модел - Viper ACR, който веднага оглави класирането. Времето постигнато от Viper e също така обявено за неофициално, като това на Lexus и Nissan, но това не намалява с нищо постижението.
Има обаче нещо друго. За разлика от GT-R, ZR1 и повечето други надпреварващи се с времето в Нюрбургринг, Dodge Viper ACR не може да бъде определен като изцяло сериен модел. Фактически това е състезателен автомобил получил хомологизация за движение по обществените пътища.
При тази версия Hard Core в колата оборудването е изчистено почти изцяло. Липсва радио, резервна гума и крик, капак на акумулатора и редица други неща, водещи до намаляване на теглото с 18 кг. От друга страна фирмата произвежда тази версия и всеки може да си я поръча и закупи и в този смисъл колата е серийна.
Двигателят на Dodge Viper ACR е също така без промяна в сравнение със стандартната версия SRT-10, като предлага същата мощност от 609 к.с. (448 kW).
Актуалното подреждане на Топ 10 на Nordschleife (серийни автомобили):
- Dodge Viper ACR – 7:22,1 (неофициално)
- Lexus LF-A – 7:24 (неофициално)
- Nissan GT-R V-Spec – 7:25 (неофициално)
- Corvette ZR1 – 7:26,4
- Pagani Zonda F Clubsport – 7:28
- Nissan GT-R – 7:29
- Porsche 911 GT2 – 7:32
- Porsche Carrera GT – 7:32,4
- Koeniggsegg CCR – 7:34
- Honda NSX – 7:37 (неофициално)