Новият модел на Hyundai ще бъде произвеждан на специално създадена за него платформа, а разстоянието между осите на i20 е по-голямо от това при Getz, като достига 2455 мм.
Хечбека ще се предлага с два бензинови двигателя с обем 1.2 и 1.4 литра и един турбодизел с обем 1.4 литра. Дизеловият двигател е съвсем нов с мощност 89 к.с. и максимален въртящ момент 220 Nm. Този двигател ще бъде монтиран на екологичната версия i-Blue.
Hyundai i20 в модификация i-Blue ще бъде с автоматична скоростна кутия вместо стандартната механична с пет скорости. Аеродинамиката на i-Blue е подобрена в сравнение с другите версии, модификацията ще бъде с нископрофилни гуми с понижено съпротивление.
Средният разход на гориво при екологичния Hyundai i-Blue e 4.15 литра на 100 км, а вредните емисии от СО2 са 99 г/км.