IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Safrane се завръща

Renault показа първите официални снимки на луксозен седан, който върна името Safrane след осем години неясноти.

Safrane се завръща
Оригиналният Safrane е произвеждан от 1992 до 2000 година, като беше луксозен модел, презентиран като бизнес кола. През 2000 г. на европейския пазар този модел беше заменен от Vel Satis. След това беше неясно дали ще има ново поколение на Safrane, а Vel Satis не можа да постигне пазарен успех. 


Новият Safrane е почти непроменена версия на лимузината създадена от Renault Samsung Motors SM5. Засега французите не планират да продават новия Safrane в Европа, като този модел е предназначен за Близкия изток и Азия. 


Колата ще бъде с двигател V6 с обем 2.3 литра и мощност най-вероятно около 180 к.с. Скоростната кутия е автомат с пет степени. Също като Samsung SM5 и новият Safrane ще се произвежда в завода на Renault Samsung Motors в Бусан, Южна Корея. Смесеното дружество е 80.1% собственост на група Renault. 


Samsung SM5 е разработен на същата платформа, на която се произвежда Nissan Teana и американската версия на Nissan Maxima. На същата платформа сега ще се прави и новия Renault Safrane. 









0 от 500
  • #18
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 17 години )
    3 godini karah Megane i kak puk vednyj ne mu se s4upi ne6to? Imal sum Mercedes, VW, Toyota, sega karam novo A6. Ne znam dali sum kusmetliq, no ne sum imal nikakvi po-seriozni problemi s nikoq ot tezi marki. E nemskoto si e po-luksozno, no i cenata mu e dosta debela. Nemcite imat edna hubava duma: preisguenstig... Zatova v germaniq se prodavat nai-mnogo frenski koli. Za6toto suotno6enieto cena-ka4estvo e po-dobro pri francuzite. Taka 4e si opi4aite akula kato kupuvate i ne robuvaite na marki.
  • #17
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 17 години )
    Немските зомбита ако видят какво продава Фолксваген в Китай ще плюят завинаги на немското. Ами те доскоро продаваха Джета 2 с едни по-различни брони, климатик и ел-стъкла, нещо като лимузина :), а вътре интериорът беше по-зле от този на Дачия Логан. Там Фолксваген си е баш народната кола. Ами хайде да сравним китайската Джета с това, което се продава в Европа.
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    badi ( преди 17 години )
    Parvo 6te kaja 4e tazi kola e 1 kam 1 s nissan altima s emlema i interior na reno ,milq samo 4e motora e po lsab ot 2.5 e namalen na 2.3. Tozi nissan altima e edna ot nai prodavanite i supe6ni koi v USA 6tom horata go kupuvat pred tapi bmw-ta,mercedesi i audita ima za6to a tva koeto bilo sas starie modeli reno e kakto se kazva "predi si e za predi" .Pri4inata da ne se puska za sega v evropa ,spored men e za6toto nqma prozivodstva a edno mito 6te napravi avtomobila neprodavaem 6toto nali seki kupuva ot onezi 6vabski marki koli.
  • #15
    2 rate up comment 0 rate down comment
    gino ( преди 17 години )
    Едно със сигурност е вярно, че Рено имат страшна возия. Досега съм имал 2 Рена - 19-ка и Сценик. Много добре возят, но и с двете имах много проблеми с ходовата част. След това си взех Вектра. Трудно се свиква с твърдото возене, но като здравина са недостижими. За 3 години нищо не съм пипал. Сега я смених пак с Опел и също съм доволен. Може би в европейски условия Рено е по-добрият вариант, но тук определено НЕ. Иначе дизайна на този модел е впечатляваш...
  • #14
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 17 години )
    Това е автомобил предназначен за определен пазар с по-ниски изисквания от нашия. Първо си набийте това в простите кратуни. И дали ще му сложат емблемата на Нисан, Рено, Самсунг или Дачия си решават те, това зависи от това каква е стратегията им на този пазар. Това е бизнес, това не кон да говорим за родословие. Естествено, че могат да го пуснат и в Европа, ако ще имат полза, както краткосрочна, така и дългосрочна. Но в тази кола е с по-евтини технологии и оборудване заради пазара където ще се продава. И не подценявайте Рено, те купиха Нисан, които имат много по-голям пазар и продажби.
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 17 години )
    Аз имам пежо 307 от 4 години и единственото което е ставало е да изгори крушка на стопа. Королите ги правят в турция. А това за 10 годишните немски коли е измислица.10 години са си 10 години. И БМВ вече не ги правят ръчно. От качествата на Мерцедес има разочаровани и затова всички очакваха новата C клас за да върнат старото качество и надежност. И най-вече стига сте се плюмчили има си независими организации които правят статистики. Всички големи европейски марки правят качествени автомобили.За японците в това отношение се носят легенди. На първо място по надежност е Mitsubishi Colt а не дори някое Порше. Това го гледам в момента в статия на вестник Авто Труд и става дума дори за немска организачия която прави тестовете.
  • #12
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 17 години )
    Извинявай ама Брат ми Свилен Държи магазин и сервиз Тойота в Бургас. И имам мноого ама мноого повече впечатления от теб. Първо Японските са най-зле. Всички Тойоти са с един и същи дефект и сме се хванали за главата от гневни клиенти. Примерно всички Тойоти когато вдигнат над 110 километра почват да се тресат и да издават странен шум все едно колелетата ще се разпаднат! Какво ли не сменяха ,цялата ходова част ,всичко окачване и не става. И като се почна една въволица и всичките нови коли с този дефект ,който не можем изобщо да разберем от къде идва от София признаха ,че и при тях е същото но засега решение няма! Преди това имахме сервиз в Слънчев бряг. И трябва да ти кажа следното.. От Френското по зле няма!! При пежо масово чупене на полуоските ужасно слабо окачване и напукани и счупени пластмаси по цялото купе и ще ти кажа ,че пластмасите заминават точно от евтините матеряли. Обаче Мерцедеси,БМВета,Аудита дори Опелите и Фордовете са мноого ама мноого поздрави коли. Я влез в 10 годишно Ауди и десетгодишно Рено. Аудито дори не скръцва и не пуква пластмасата а в Реното няма пластмаса да не скърца и трака. Преди да лъжеш ,че имаш сервиз поне *** и питай в някой сервиз каква е истината.
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 17 години )
    Много си заблуден пич, ама много. Но това ме радва извънредно. Имам автосервиз и добре че са такива като теб с немските им таратайки та мога да си позволя последната генерация Accord. Френските определено по-рядко ми влизат в бокса. Италианските са по-средата.
  • #10
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 17 години )
    Незнам кой чете и кой не ама пише следното , че това е луксозен модел в бизнес класа и ЗАСЕГА нямал да се продава в Европа.. Тоест думата ЗАСЕГА не значи не! Освен това незнам ,колко трябва един човек де не разбира от коли ,че да сравнява немските коли с Френските!! То в цял свят Немското е символ на качество,лукс и динамика! А френското е символ на трошляк. Само 2-*** 3-*** *** в България още не са го разбрали. И за да разберете колко сте *** излезте на улицата и питайте някоя жена дето нищо не разбира от коли и тя ще ви каже ,че предпочита Немска маркова кола пред Френската. И жените знаят повече от вас ***.
  • #9
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 17 години )
    Не съм фен на френските коли, но ако повторят това което направиха с предния Сафран, съм сигурен, че това би била една от най-добрите коли в класа си!Само дето много "пожълтяха" Рено ...