IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

UAZ ще прави и дизелов Patriot

Уляновският автомобилен завод (УАЗ) започна производството на SUV модела UAZ Patriot с дизелов двигател от Iveco.

UAZ ще прави и дизелов Patriot
Според плановете на фирмата, до края на тази година ще произведат около 1000 дизелови „патриоти”. Продажбите на дизеловата версия на SUV модела в Русия ще започне през септември. 


Засега дизеловите агрегати за UAZ Patriot ще идват от Италия, но в скоро време в Заволжският завод за двигатели ще започне производството на двигатели Iveco, като споразумението между руската Sollers (бившата "Северсталь-авто") и Fiat беше подписано в началото на годината. 

Турбодизеловият двигател монтиран на "Патриот" е с обем 2.3 литра и предлага максимална мощност 116 к.с. Средният разход на гориво при UAZ Patriot с него ще бъде 9.5 литра на 100 км. Двигателят е бил адаптиран специално за работа с руско гориво, което има някои различия с европейските стандарти. 

На първо време дизеловите агрегати ще се монтират само на най-скъпата версия Limited, която е с климатик, ABS, допълнително отопление за пътниците на задната седалка и др. Цената на дизеловата версия е 590 000 рубли (около 31 800 лева). 

Догодина производството на дизелови UAZ Patriot ще нарасне до около 5 000 автомобила.
Коментирайте шансовете на руския офроудър във форума.
0 от 500
  • #7
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Ламби ( преди 14 години )
    малко хром отпред на решетката, да я направи по- масивна, не би било зле, както и някои други нещица, ама става. Ние и това неможем да направим.
  • #6
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Това е моят джип!!!
  • #5
    5 rate up comment 1 rate down comment
    T ( преди 16 години )
    Ама тук всички сте от професор на горе.Вие джип дизолов не сте ли виждали (различен от BMW, Audi и Mercedes)?Идеята на такъв тип двигател е да изкара много километри. Вие какво искате от 2.3 да изкарат 150 к.с. и да почне да се троши след 200-300 хил. км?
  • #4
    4 rate up comment 1 rate down comment
    ;-) ( преди 16 години )
    Абе все многознайковци тука...На място автомобилът не гълтал гориво... а какво гълта? Мухи?А и в нашенските задръствания да не говорим колко се виси по светофарите...Съгласен съм, че 270Nm не са кой знае какво, но толкова са могли хората...Вие всички лаещи и много знаещи вземете направете по-добър джип!!!
  • #3
    3 rate up comment 1 rate down comment
    :) ( преди 16 години )
    Лаико анонимен, ако ти разбираше поне малко главата от коли, щеше да си наясно, че 300C ползва дизеловия двигател на Mercedes. А въртящият момент при тоя дръгел не превишава 270 Nm което е смешен показател, при условие че 1.6 дизелов двигател може да го направи! Ти ако на място гълташ проблема си е твой . . обаче няма кола която да гълта значително на място, не дай боже пък 10 литра!!!!!!!!!!!
  • #2
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    дава градско 10 литра ама в град равно поле..... 10 литра 3 литров дизел в дасръстване ги харчи на място пич... и без значение какво му е въздушното съпротивление 2.3 литровия дизел може да е със само 100 коня ама не пише къф въртящ момент прави .. а тои ти е по важен за тежката машина - не гониш макс скорост гониш яката теглителна сила .... и вобще - Я се скрии некаде да ми даваш за пример американците за икономични па и дизел... те дизел не са виждали никогаш ... като руснаците де
  • #1
    3 rate up comment 2 rate down comment
    :) ( преди 16 години )
    Дизел, 2.3 литра работен обем, 116 коня, 9.5 СРЕДЕН РАЗХОД....... Това звучи плашещо. При такъв обем, смешна мощност и огромен разход. За сравнение Chrysler 300C 3.0 CRD който има идентични нива на челно съпротивление, по-високо собствено тегло и при по-голям работен обем двигателя дава 10л/100км само че ГРАДСКО!!!!!