Освен повишената мощност и скоростната кутия с два съединителя, при S5 Evo няма други разлики от стандартната версия. Колата използва същото постоянно предаване на движението към 4-те колела, quattro с променливо разпределение на движещия момент.
Evo разполага с два режима на управление променяни от бутон в кабината - ‘comfort’ и ‘sports’. При спортния режим скоростите се сменят по-бързо, има по-бърз отговор при натискане на газта и по-твърдо окачване.
Външният вид на колата също е идентичен на стандартния при S5. От Audi все още не са уточнили дали този вариант ще стигне до серийно производство. Ако има серийна версия на Evo, тя ще бъде междинно звено между стандартния S5 с 345 к.с. и очаквания RS5 при който от същия двигател V8 ще бъдат извадени 450 коня.