IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

MITSUBISHI LANCER EVOLUTION IX СРЕЩУ SUBARU IMPREZA WRX STI

Ако търсите брутално бърз автомобил, но в същото време не можете да си позволите расовите спортни седани германско производство или не сте склонни да направите компромис и да приемете задното предаване и осемте цилиндъра на повечето американски екземпляри, вашият избор ще стигне неизбежно до Субару Импреца WRX STI или Мицубиши Lancer Evo IX. Това е коментар на американското електронно издание Edmunds.com.

MITSUBISHI LANCER EVOLUTION IX СРЕЩУ SUBARU IMPREZA WRX STI
Всъщност изборът ви няма да бъде никак лош. Макар да не изглеждат така изискано като германските си съперници, в тях се крие спортна душа и високотехнологична система 4х4, създадена за рали състезания скоростна кутия и турбобензинов двигател, имащ само 4 цилиндъра, но произвеждащ невероятна мощност. Бързината е така силно заложена в техническите характеристики на тези автомобили, че те много често променят навиците на водачите, които започват да се държат още по-спортно зад волана, дори с цената на повече рискове. И двата автомобила излезнаха през тази година с подобрени версии и си струва да се види, кой е свършил по-добра работа. Сребърният Лансер Еволюшън е оборудван със шибедах, 315 ватова аудиосистема Infinity, кожен салон и HID фарове. Синьото Субару Импреца има в повече от Лансера джанти BBS, странични въздушни възглавници отпред, автоматична климатична система и темпомат. Техническото оборудване на  двата автомобила е почти идентично. Всеки от тях е със 17 цолови джанти, 4 дискови вентилирани спирачки Brembo, ABS и електронно разпределение на спирачната сила и споменатите HID фарове. Най-важната част от стандартното им оборудване разбира се, е скрита под предния капак. При Еволюшън това е двулитров турбобензинов двигател с мощност от 286 к.с. при 6500 об/мин. При Субару обемът е повишен с още половин литър, като турбобензиновият двигател е тип DOHC, също с четири цилиндъра, но обем от 2.5 литра и мощност 300 к.с. при 6000 об/мин. Двата автомобила бяха изпитани на дълъг планински път, след това слалом с "тест на лоса" и накрая тест на спирачките. Резултатите на двете коли се оказаха много близки. И все пак Мицубиши Еволюшън се бе малко по-добър в поведението на пътя, малко по-бърз, взимаше завоите по-сигурно и подаваше на водача малко повече информация. За сметка на това Субару STI предлага малко повече комфорт и доста повече екстри. Каквото и да бъде вашето решение няма да сбъркате при избора на една от двете коли - те наистина са сред най-добрите масови спортни автомобили предлагани днес и в същото време имат съвсем приемлива цена.
0 от 500