fallback

Peugeot показа новия купе/кабриолет 308 СС

Peugeot показа първи официални снимки и детайли за 308 CC, който ще има публичен дебют на автомобилния салон в Париж.

Купе/кабриолетът ще бъде произвеждан на платформата на новия хечбек 308, който фирмата пусна на пазара през миналата година. Промените при СС обаче са значителни. Прилики има само в предната част на колата, но от челното стъкло назад двата автомобила са напълно различни. При 308 СС металният покрив е сгъваем, който се отваря или затваря за 20 секунди. При СС има доста детайли от хром, нови диодни задни светлини и интегриран в задната броня заден дифузьор. Обемът на багажника е 403 литра, но при сгънат покрив остават свободни само 226 литра. При своя дебют новият Peugeot 308 CC ще бъде представен с два двигателя – един бензинов с мощност 150 к.с. и един турбодизелов с обем 2.0 литра и мощност 140 к.с. По-късно ще се появи и изцяло нов бензинов двигател тип THP с мощност 160 к.с. Колата е много добре обзаведена, като при по-високите равнища може да се видят система за затопляне, разположена на равнището на облегалките за глава, кожен салон, висококачествена аудио система и др. Сред стандартните системи за безопасност виждаме предпазна тръбна рама, предни и странични въздушни възглавници, система за електронен контрол на стабилността и др.  
Тагове:
fallback
  • #27
    dfg ( преди 15 години )
    .naistina izjashtna kola imaiiki i predvid che po skoro e za da usetish vsichko okolo sebe si a ne tolkova za isterichna ezda..sus dizela bi bila perfectna za men pone..a ostanaloto e n25,n25,n25 i pak n25...chudesno go e kazalo momcheto..parite zaglajdat i zamazvat no ne kupuvat...
  • #26
    Wartburg ( преди 16 години )
    абе дето има една приказка "*** на всички",не ми се четат глупави романи да ви гледам коментарите...308сс е много красива кола :))))
  • #25
    Попалексов ( преди 16 години )
    Според мен е напълно некоректно да се сравнява Пежо с Ауди, БМВ и Мерцедес. Те са проектирани за съвсем различни потребители. В българските условия Пежо карат най-често обикновени средно заможни хора, изкарали си парите с честен труд. Ауди, БМВ и Мерцедес пък най-често се карат от криминално проявени, икономически престъпници или хора с престъпни наклонности и изпълнени с комплекси. Замислете се какви коли карат най-бруталните и нагли хора на пътя! Пежо в никакъв случай не могат да бъдат наречени най-здрави, но пък съотношението цена/качество при тях е едно от най-добрите. Аз лично не бих си купил Пежо на старо (за ново нямам пари), карам VW Polo 6N, но баща ми има ново 307HDI110 и вече три години не е имал никакъв технически проблем, колата е на над 50000, кара се предимно из София с много настъпване. Единственото, което не е добре в нея е тракането на пластмасите по таблото при по-ниски обороти на двигателя, нищо повече. На извънградско харчи под 5 на 100, а на градско харчи 6.5. Ускорението е напълно прилично, колата изпреварва без проблеми, има отлична стабилност в завоите. Това е идеалната кола за българската средна класа. Ауди, БМВ и Мерцедес са наистина добри машини, но тяхната поддръжка не е по силите на повечето хора, изкарващи парите си с труд. Те просто не са за нашия стандарт и както казах по-горе в България те служат за задоволяване на комплексите на различни извратеняци и престъпници, които с тях тормозят обикновените хора на пътя и се перчат пред жени с леко поведение и още по-лек ум.
  • #24
    До дривера на а6 ( преди 16 години )
    Може да имаш ауди а6,7,8,9..тдс,мдс,здс,ама и самолет да си купиш,пак ДРУГ ще *** жена ти! Щото и самолет да си купиш,пак ще си останеш късопишковец! Хи-хи-хи! Сети ли се?
  • #23
    badi ( преди 16 години )
    dobre mikroba q mi nameri kade sam kazal 4e audita sa bili 4to4no na sqkade sam pisal 4e sa 2 sam pisal sa6tie ne6ta i ne pi6a taka za mi skimne a za6toto nqkoi e otvril temata audi nqkoi ne az pak uto4nqvam ,a za maimunicata seki si pi6e kakto mu haresva ako isak6 6te potarsq telefona na sobstvenika razpitai go kakvi to4no problemi e imal pak vi kazvam az ne pe4elq ni6to ot tova i ne me interesuva haresvaite si gi kolite az samiq sam imal kola na tazi marka i mi e edna ot nai goemite gre6ki v jivota kupuvaneto.A si4ko ostanlo nqma smisal da obqsnqva6 poneje si e 4ista reklama i prazni prikazki.
  • #22
    Микроба ( преди 16 години )
    ха ха badi не знам кой лъже ама и аз съм ти чел постовете дето ги повтаряш по сто пъти едно и също и самия факт ,че си изписал три поста и то на маймуница говори ,колко си пристрастен. Повече от ясно е ,че историйката ти е повече от лъжлива щото явно забравяш предния път кво си писал. Че Аудитата били 4 а сега само 2. ха ха ха най малкото ставаш смешен още повече ,че незнам дали е бракма А6 ама сигурно можеш само да мечтаеш за такава а караш някой счупен москвич и стаята ти е пълна са снимки на БМВ или Мерцедес и нещо май много те е яд на Ауди. Но факта е ,че Ауди е избрана за 1 в Европа за 2008г. и мнението е на механици ,журналисти и пилоти от Ф-1 и др. така ,че най-малкото звучи много тъпо да пишеш тъпотии при положение ,че тия коли само на снимки ги гледаш а хората дето ги оценяват само с коли се занимават. Така ,че спри с тъпотиите си щото и аз ще си помисля ,че си ***.
  • #21
    badi ( преди 16 години )
    da kaja samo 4e 6efa ne mi e 6ef a bif6 minalata godina napusnah vaprosnoto audi e a6 milq 4e 3.0tdi i e 2006 kara go do 2007 kogato go smeni s q7.
  • #20
    badi ( преди 16 години )
    Osven tova tazi statistika se nari4a tuv u s umlaut i q ima po spisaniq i internet v servizi moje seki da q vidi i te uverqvam 4e audi ne sa v 4eloto .Ne me qd 4e audi sa nomer edno za6toto tova prosto ne istina nikoga ne sa bili nomer edno vinagi sa bili v ne4iq sqnka prez 80te v sqnkata na VW a a sled tova v sqnkata na bmw i mercedes.6te uto4niq 4e ne sam nikakv fen nito na audi nito na nikoq prqka konkurentna marka za tove usvedomenie sam fen na subaru,honda i toyota i vob6te mi dopadat nai mnogo qponskite avtomobili tarsq ka4estvo i dobro povedenie na patq ne izmislen lux koito go davat kogato plati6 dvoino nad osnovnata cena na modela.
  • #19
    badi ( преди 16 години )
    Tapan vikai na ba6tati be ne6tasnik prost da varno 4e sam pisal mnenieto za tazi brakma v drug post no e isitna za kakvo mi e da si izmilqm.A ti mn i razbira6 ne6tata kogato si kupi6 takava kola togava obqsnqvai kakvo e uniq deto si gi imat ne se opalkvat 6toto si iamt pari i si pla6ta6 remontite po defektnata ko6ncata.
  • #18
    Анонимен ( преди 16 години )
    Стига лъга ве тъпан. Ти на всеки пост разказваш тая лъжлива история, стана смешен вече. *** в сервиза на Ауди ,за да питаш ,кой от моделите е най-малко разваляем!! В смисъл да попиташ каква им е статистиката. Казвам ти го щото водят такава в проценти до 2-ра 5-та и 10-та година.Казвам ти го щото карам Ауди и брат ми и баща ми. И не караме всички Ауди щото се развалят . Напротив купуваме ги точно заради липсата на проблеми. Не робуваме на марки. И мисля ,че всеки ако не е доволен сменя марката. И точно като съм говорил за статистиката в сервиза им знам каква е . И модела А6 от 2004г. е най-здравия и безпроблемен модел. За 2-те години гаранция процента на коли влезли в сервиз заради фабричен дефект - тоест влиза в сила гаранцията е едва 2%. А най-зле е Q7 но проблема там идва в окачването и от Сервиза го обясняват с прекалено голямото му тегло ,което натоварвало неимоверно окачването. Спирам да обяснявам ,че стана много дълго. Обаче спри с лъжите. И то през 1 ,2 поста пускаш тая история. Шефа ти не се оплаква а ти като папагал повтаряш едно и също. Или си фен на конкурентна марка и те е яд ,че Ауди в момента са хит.
fallback
Последни