fallback

Renntech с нова версия на Mercedes-McLaren SLR

Когато Mercedes показа версията на супер автомобила SLR, наречена серия 722, повечето експерти счетоха, че числото 722 в името показва мощността.

Това беше логично, но мощността на двигателят V8 с обем 5.5 литра беше 650 к.с. Други обясняваха, че това е бройката в която късата серия ще бъде произведена. Истината обаче беше друга. През 1955 г. в състезанието Mille Miglia, Стърлинг Мос и Денис Дженкинсън (Stirling Moss, Denis Jenkinson), успяха да победят съперниците от Porsche и Ferrari, като техният Mercedes-Benz 300SLR е бил с номер 722. Това пък означавало старта на състезанието в 7 часа и 22 минути сутринта. Преди няколко месеца тунинговото ателие Renntech специализирано в доработката на модели на Mercedes-Benz, реши да сложи край на объркването и повиши мощността на двигателя именно до 722 к.с. (538kW). Със спортния пакет наречен PK G1 те промениха интеркулерите, смениха коляновия вал и препрограмираха софтуеъра на двигателя. Сега базираните във Флорида тунери пускат своя втори пакет за SLR, наречен PK G2, като след нови промени по двигателя този, път мощността е повишена до 740 к.с. (552kW) при 6 400 об/мин. Автомобилът е получил и леки промени във външността, като е с лети джанти Signature с десет спици. Цената на PKG1 започваше от 12 990 долара, сега PKG2 струва 26 990 долара.  
Тагове:
fallback
  • #7
    Анонимен ( преди 16 години )
    da taka ve4e po stava tenks 4e mi razqsnihte
  • #6
    Go6ko ( преди 16 години )
    Това е цената за тунинг пакета, добави към 350 000$ към нея...
  • #5
    Анонимен ( преди 16 години )
    AAA blagadarq.Ne sym razbral.Be i az se osymnih.No qvno kato sym gledal snimkite i se prehalsnah.
  • #4
    Анонимен ( преди 16 години )
    Това не е цената на колата, това е цената на Тунинга -чипосване,джанти и др. Не са изтървали и една нула щото базово колата е доста скъпа 1 500 000Евро. така ,че и 2 нули не стигат. Много е скъпа а на всичкото отгоре Порше-Руф вдига от 0-300 с 20 секунди по-бързо от Мерцедеса а струва едва 300 000евро базово и двете коли са с по650 коня с тази разлика ,че Поршето е с мотор 3.5 литра и би-турбо 0-300км. за 24 сек. Освен това теста между двете коли бе и със изтребител Торнадо ,който пък ускорява от 0-300км за 20сек. тоест само с 4 сек. е по-бърз изтребителя от Поршето и на всичкото отгоре Поршето става и за нормално градско каране. Докато SLR е труден за в градски условия.. Но това няма как да ви го обясня - поради голямата мощ на двигателите колите от този клас включително Ламборджини и т.н. марки, при потегляне подскачат и износват много съединителя също така трудно правят завой с бавна скорост заради мощното потегляне. Докато Поршето се кара като нормална кола. За мен Порше е оптималния вариянт супер бързо и доста по поносимо като цена и невероятно удобно и лесно за шофиране.
  • #3
    wh0car3s ( преди 16 години )
    Това е цената на д0пълнителния пакет...
  • #2
    MadMaxXx ( преди 16 години )
    Изпуснали са една 0 в цената ми се струва :D
  • #1
    Анонимен ( преди 16 години )
    Е че то е без пари.26 990 доста ниска цена,като се гледа колко падна долара.За тази кола е супер цената.
fallback
Последни