Луц обаче заяви, че именно разработката на иновации каквато представлява Volt, проправят бъдещето на автомобилостроенето. Според него този модел ще стане много популярен, защото по неговите думи, „ние дълбоко вярваме в електрификацията на автомобилизма”.
"Беше грешка, че GM не произведе хибриден автомобил по-рано", признава Луц. Макар тези коли да не носят бърза печалба, фирмите които ги произвеждат се радват на позитивна реклама.
В GM са сигурни, че продажбите на Volt ще започнат през 2010 г. „За първи път сме сигурни, че с този модел през 2010 г. ще оставим азиатските конкуренти да ни дишат прахта”, казва Луц.
Първоначално Volt се рекламираше като хибриден plug-in автомобил с цена от около 30 000 долара. Сега обаче е ясно, че подобна цена ще може да се постигне само в някои от щатите, където данъчното облекчение за екологичните проекти може да помогне за по-ниска цена.
За разлика от сегашните хибриди на Toyota, Volt ще може да изминава 60 км само на електроенергия преди да се включи двигателят с вътрешно горене. Зареждането на акумулаторите става от нормален контакт в електрическата мрежа.