fallback

Нов седан на Seat

Seat започна да изпълнява приетата стратегия чрез нови модели да подобри финансовото си състояние.

През следващите 3-4 години фирмата ще представи на пазара най-малко четири изцяло нови модели. Новата Ibiza която видяхме през април е само началото. Испанската фирма сега работи над нов мини автомобил, компактен SUV, кросоувър и спортен седан от среден клас. Именно новият седан ще бъде следващия модел, който ще видим след всичките разновидности на Ibiza. Според Automotive News колата ще бъде наречена Exeo и ще се предлага във версии седан и комби. Продажбите на новия Exeo ще започнат още от идната година. Този модел ще има размери и дизайн, които да го направят достоен конкурент на коли като Ford Mondeo, Renault Laguna и Alfa Romeo 159. Новият Exeo ще се произвежда на платформата на предишното поколение Audi A4 в завода на фирмата в Марторел, Испания. Тези компютърни образи на бъдещия Seat Exеo са направени на базата на официалните скици на модела. Те показват, че дизайнерите на Seat играят на сигурно, като залагат на консервативен вид на новия седан. Задната част на колата има очевидни стилови прилики с Audi, докато отпред колата запазва традиционния образ на един Seat.
Тагове:
fallback
  • #15
    Niko ( преди 15 години )
    Задницата много ми прилича на Рено Лагуна-3 и на Фиат Линеа, а предницата на БМВ. Нещо са се поизложили в дизайна. Трябваше да запазят специфичността във визията на Сеат. Все пак, досега нямаше Сеат, който да прилича на друга марка автомобили. Карал съм тази кола и ще продължа да я карам, но ми се иска да си е нашият на вид сеат.
  • #14
    6 ( преди 16 години )
    predpolagam che i ti zhivee6 vispaniq 6tom si tolkova zapoznat,no da ti kazha za kompleksite,roden sam v ispaniq predi 35god i v BG hodq samo vacansiata,roditelite mi me nauchiha da obicham vsichko bulgarsko i nemam nikakvi kompleksi,za razlika ot tebe,koito mozhe bi naistina si dava vsichkite pari za ne6ta koito nikoga ne si imal v BG,a za kolite ako iska6 ostavi mi tel. za kontakt 6te ti se obadq da doide6 da vidi6 kolite mi,edna DACIA,citroen berlingo za rabota i za men i zhena mi toyota i mitsubishi.
  • #13
    Анонимен ( преди 16 години )
    До номер 10:ТОчно така! Но Дачия е УЛТРА ЕВТИН автомобил и затова на купувачът не му дреме, че си купува кола уж в нисък среден клас, а тя е на платформата на старото Клио. Защото дава 15 хил. лева вместо 30 хиляди. В същото време Шкода и Сеат не са никак евтини автомобили, макар, че прилагат номера от Дачия. Има коли по-евтини от Сеат и Шкода които са построени на собствени уникални и актуални платформи, с високо ниво на сигурност и икономичност, изключително напред с материала и с богато оборудване. Но те нямат подобни успехи защото не имитират принадлежност (без покритие) към по-горен клас.
  • #12
    емо ( преди 16 години )
    бих се прежалил да карам един "отвратителен" Leon FR...
  • #11
    Анонимен ( преди 16 години )
    No.6 znaech li zasto go karat samo taksimetrovite,zastoto e ispanski i cenata mu e dobra,a otnosno %0 lihva,zastoto e iskat da stimulirat ispancite,a ne zastoto e ***.Samo gluposti govorite.Moge da karash po-skapa kola ama tova e zastoto imash samo neq i si davash parite za da si izbivash kompleksite natrupani v BG.
  • #10
    Анонимен ( преди 16 години )
    щом можете да дадете 70 хиляди лева за C класа, 3-ка или А4, защо въобще си правите труда да четете тези статий!на каква платформа се прави дачия?? защо рено не дават плаформата на меган 2 и дали ще дадът платформата на меган 3 като излезе???има коли за бедни и те са такива. по-добре е скъпа, но втора ръка.
  • #9
    Благо ( преди 16 години )
    Много са го *** отпред, иначе има интересна стойка. А пича, който се обади с ниските класи и там другите глупости, които сподели нека си запази мнението за себе си.Шкода правят перфектни колички и ще ги правят все по-добри за разлика от много други, които почнаха да *** на поразия.
  • #8
    Анонимен ( преди 16 години )
    respect голяма тапня каза ,Сеата е Испански а не Германски. Вярно е ,че е под шапката на Фолксваген но само двигателите и трансмисиите идват от Волдсбург а дизайнерския отдел си е от Испанци в завода в Испания. И този дизайн си е чисто Испански.
  • #7
    respect ( преди 16 години )
    е тея не си намериха майстора, отзад citro c5, фарове honda legend, отстрани като китаиска кола. срам за германците, ама нали трябва да влязат и в наи-долния сегмент. Но така или иначе seat карат хора с телефони sagem, лаптопи или настолни turbo-x от plesio, часовници и очила от битака, фотоапарати mustek, перални beko, и с жени от малки градове в северна българия. Да си ги карат със здраве!
  • #6
    Анонимен ( преди 16 години )
    elate da vidite v ispania koi kara seat,samo balamurnitsite,taximetrovite 6ofori i hora pod srednata klasa dazhe ti go predlagat na izpla6tane bez lihva i podarak avtokasko 1god.
fallback
Последни