Двигателят 1.4 TCE ще бъде оборудван (също като 1.2 TCE, който вече е в серийно производство) с турбина работеща при ниско налягане. Изгодата от този тип турбини е, че се включват още от много ниски обороти на двигателя. Както е известно двигателите най-често са в режим на по-ниски обороти.
Конструкцията на новия двигател за Renault Megane е на базата на двигателите на Nissan HR15 и HR16, които са с обем 1.5 и 1.6 литра. Освен турбината с ниско налягане, новост при тях е и системата за впръскване на горивото.
Според представители на Renault, новият двигател ще има максимален въртящ момент сравним с този при стандартни бензинови двигатели с обем 2.0 литра, мощността ще бъде сравнима с тази произвеждана от двигатели с обем 1.8 литра, а потреблението с това на двигатели с обем 1.6 литра.
Максималната мощност от 96 kW щ бъде достъпна при 5500 об/мин, a максималният въртящ момент от 190 Nm ще е на разположение още при 2250 об/мин. Новият двигател който ще видим при Megane III ще замести сегашния с обем 2.0 литра 16V и мощност 100 kW. Двигателят изпълнява нормите за вредни емисии Euro 5 и ще се комбинира с механична скоростна кутия с шест степени.