Измереният разход на гориво е между 1.5 и 2.0 литра на 100км. при възможност за постигане на максимална скорост от 140 км/час.
Колата е задвижвана от комбинация от системи, като слънчеви панели, хибридна система от бензинов двигател и електромотор и дори.... човешка сила. Двигателят с вътрешно горене е тип flex-fuel, т.е. може да работи с бензин и с етанол. Той се използва само при дългите пътувания със Solo.
По-къси пътувания между 15 и 25 км могат да се направят за сметка на слънчевата енергия добивана от панели разположени върху покрива на колата.
Пред седалките на двамата пътници има специални педали, с които може да се подхранва генератора, а произведената енергия се натрупва в акумулаторните батерии на колата. Когато в колата е само водача, пътниците са изморени да въртят педалите или другите източници на енергия са изчерпани, се включва двигателят с вътрешно горене за да се подсигури продължаване на движението.
Първият прототип на автомобила вече е произведен и сега е изложен в Музея на транспорта в Будапеща. Серийното производство ще започне след около 3 години, а прогнозите са цената на Solo да бъде около 12 хиляди евро.
Сега създателите на Antro Solo работят върху модел наречен Duo, който ще може да настани до 6 пътници, но по-интересно е това, че ще може да бъде разделен на две коли Solo само за десет минути.
Унгарският автомобил е чудесна комбинация от технология, иновация и дизайн. Ако фирмата успее да стигне до серийно производство за 3-4 години, като при това запази стандартите за безопасност и ниското потребление на гориво и дори цената остане в прогнозните рамки, колата ще бъде световен хит.