Както се вижда от снимките дизайнът на купето е доста различен от този на седана. Очевидно стилът е повлиян от концепцията Iosis. Покривът се спуска стръмно назад и създава динамичен профил. Радиаторната маска е много голяма, отворите за въздух са огромни, триъгълни с хромирана рамка. Арките над колелата са изтеглени и придават спортен вид на колата.
Задната част е в стила на типичен хечбек, а пространството в купето е достатъчно за луксозното настаняване на четирима пътници. Задните две седалрки са също индивидуални, както и отпред.
Оборудването на колата ще бъде като за флагман, с всичко с което във Ford днес разполагат. Окачването ще бъде ново, с електронно регулируеми амортисьори, като водачът ще избира между режим Sport или Comfort.
Двигателите ще бъдат най-доброто което познаваме сега от различните модификации на Mondeo, включително новият дизелов агрегат с обем 2.2 литра и мощност 175 к.с. който сега се монтира на Titanium X Sport, както и турбобензиновият двигател с обем 2.5 литра и мощност 215 к.с.
Много вероятно колата ще има и вариант с новата скоростна кутия на Ford Powershift с два съединителя. Очаква се купето на Mondeo да бъде екипирано и с технологията stop-start.
Може да се очаква появата на новия модел на Ford към 2011 г., а прогнозираната цена е около 35 000 евро.