IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW СЕРИЯ 3 И LEXUS НАЙ-ДОБРИ ПРИ НОВИТЕ КРАШ ТЕСТОВЕ В САЩ

Голямата изненада при най-новата серия от краш тестове на автомобили, направени от американския Застрахователен институт за сигурност по пътищата (Insurance Institute for Highway Safety), е представянето на новият Форд Фюжън.

BMW СЕРИЯ 3 И LEXUS НАЙ-ДОБРИ ПРИ НОВИТЕ КРАШ ТЕСТОВЕ В САЩ
Най-новият седан на Форд за САЩ получи възможно най-слабата оценка на теста за странична защита на пътуващите, а за защита при челен удар получи средна оценка, "приемлива" сигурност. Ейдриан Лунд от Института казва, че оценките за сигурност на пътуващите при челен удар са доста високи при всички нови автомобили. В този смисъл "приемливата" сигурност на Форд Фюжън не е конкурентоспособна и като цяло новият седан от среден клас на Форд е най-ниско оценената кола при последната серия от тестове за сигуронст направени от Института. Говорител на Форд поясни, че този лош резултат се дължи на липсата на странични въздушни възглавници и на странични въздушни завеси в предлагания  сега Форд Фюжън. Според него от септември 2007 година те ще бъдат стандартни за Фюжън. От Форд поискаха допълнителни тестове на автомобил със странични въздушни възглавници. Тази серия от тестове бе за осем нови или обновени модели от средната и луксозната класа. В тази група БМВ серия 3 и Лексус ІS бяха най-добре представилите се автомобили, като получиха максималните оценки за защита на пътниците при челен и при страничен удар. Тестовете показаха важността на страничната защита. Един и същи модел на Понтиак G6 изпитан със странични въздушни възглавници и без тях, показа в първия случай максималния възможен резултат, а във втория - най-ниския възможен. Резултатите от тестовете показват значително подобрение при новата Соната на Хюндай в сравнение с предходното поколение на модела. Добри са оценките и на новите модели на Acura TSX и Infiniti G35. Тестовете за сигурност на американският Институт предвиждат челен удар в неподвижна стена със скорост 40 мили в час (64 км/час), а при теста за странична безопасност получават удар от движещо се тяло със скорост 31 мили в час (50 км/час).Още за Форд Фюжън:http://www.automediapro.com/index.php?option=com_content&task=view&id=421&Itemid=0
0 от 500