Големи надежди възлага Мицубиши на новото поколение Eclipse Spyder. Това личи ако искате и от ниската базисна цена на автомобила, който от 16 март ще се продава в САЩ с начална цена от малко над 25 000 долара.
Японската фирма има всички основания да очаква успех. Spyder е с привлекателен дизайн, има модерен двуцветен интериор и не на последно място, както любителите на кабрио автомобилите вероятно очакват, добра аудио система. Всъщност аудиото Rockford Fosgate не е добро, то е просто превъзходно със своята максимална мощност от 650 вата, девет тонколони и subwoofer, монтиран между двете места на задната седалка. Автомобилът е с подвижен платнен покрив, който се монтира и демонтира автоматично за 19 секунди. Все пак в тази област напоследък видяхме много красиви и високотехнологични образци на твърди сгъваеми тавани, така че Мицубиши тук изостава определено. При затворен покрив видимостта на водача намалява рязко, като се появява доста голяма "тъмна зона" най-вече в задния десен ъгъл.
Базисният двигател на Eclipse GS е четирицилиндров с обем от 2.4 литра и максимална мощност 162 к.с. Скоростната кутия е петстепенна ръчна или четиристепенна автоматична. По-високата версия GT е с двигател V6 с обем 3.8 литра и максимална мощност 260 к.с. Тук скоростната кутия е петстепенна автоматична тип Sportronic или шестстепенна ръчна. Движещи са само двете предни колела, версия 4х4 не се предлага. Ускорението на V6 с ръчната шестстепенна скоростна кутия е най-добро - от 0 до 100 км/час за 7 секунди. Базисният двигател е далеч по-зле - ускорение 9.4 секунди при ръчната скоростна кутия и 10 секунди при автоматичната. Mitsubishi Eclipse Spyder екипиран с него ще привлича хората държащи повече на спортния дизайн и мощната аудио система, отколкото тези търсещи наистина спортните характеристики на колата.
И двата типа купувачи обаче ще харесат интериора, изпълнен в светли контрастиращи цветове в тон и с външния лак на автомобила. Обемът вътре в купето е забележимо по-голям от предишния модел. Предните седалки са подобрили видимо качеството си, давайки странична опора за бедрата и регулируема опора за кръста. Задните две места (Eclipse Spyder e c 2+2 места) са доста удобни също, като се има предвид, че зад тях трябва да се скрие и покривът, когато бъде прибран. Според стратегията на Мицубиши, на пазара в Америка новият Спайдер ще се конкурира най-вече с Нисан 350Z и Форд Мустанг. Във време в което Мицубиши изпитва затруднения и падащи продажби във всички сегменти, новият Еклипс Спайдер може да бъде светъл лъч, който да вещае промяна към по-добро.
Още за Eclypse spyder:
http://www.automediapro.com/index.php?option=com_content&task=view&id=352&Itemid=0За Outlander:
http://www.automediapro.com/index.php?option=com_content&task=view&id=294&Itemid=0За Lancer:
http://www.automediapro.com/index.php?option=com_content&task=view&id=269&Itemid=0