Hyundai има за цел да постигне продажна цена на бъдещия си модел от около 3 500 долара. Това е малко повече от лидерът в този сегмент Tata Nano, която сега се продава в Индия за 2 500 долара. В този клас вече се готви да влезе и алиансът Renault-Nissan, който ще представи своя модел за Индия и Китай през 2010 - 2011 г.
Изследователската и развойна дейност за бъдещия модел на Hyundai вече е започнала в Южна Корея, както и в центровете на фирмата в южна Индия (Хайдерабад и Ченай).
В момента Hyundai продава в Индия относително малки обеми от модел наречен Santro (на снимката). Анализите на южнокорейците обаче показват, че в страната има търсене на коли с още по-малък размер. Макар Tata Nano да е по-евтина, бъдещият Hyundai ще привлича клиенти с по-голяма сигурност и комфорт, казват от южнокорейската фирма.