IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Волво S 60/Volvo S 60

+ високо качество на изработката, добро шаси, пълноценен пакет за сигурност- относителен комфорт, прекалено чувствителен волан, тясно пространство, не достатъчно удобно влизане и излизане, висок разход

Волво S 60/Volvo S 60
 История на модела
8/00 Представяне на модела. Три 2.4 литрови петцилиндрови мотора с 140 к.с., 170 к.с. и 200 к.с. (турбо), 2.3 Т5 с 250 к.с. (четирицилиндров) и D5 - 2.4 литров петцилиндров дизел с 163 к.с.6/01 2.0Т с 180 к.с., 2.4Т AWD (4*4) с 200 к.с.5/02 2.4 Bi-Fuel комбинирано на газ и бензин с 140 к.с.7/03 S 60 R с 300 к.с. и задвижване на четирите колелаМоделът S 60 имаше за цел да подобри имиджа на марката от гледна точка на динамиката. Това стана за сметка на традиционните добродетели на Волво. От едно Волво клиентите очакват солидност и най-високо ниво на сигурност. Второто е покрито напълно от модела S 60 - включително с еърбегове за главите отпред и отзад, пакетът за сигурност е на висота. Пространството за сметка на това не е от силните страни на S 60. Огромна част от каросерията е дадена на багажника, което се отразява на свободата на движение на седящите отзад, чиито колена се търкат в облегалките на предните седалки. Оттам произлиза и едно субективно чувство на клаустрофобия, подсилвано от силно стеснените странични задни прозорци. 

Шасито от своя страна не допринася съществено за по-приятно усещане. Сигурното поведение на пътя е постигнато с цената на много твърдо окачване. През дупки и бабуни S 60 прелита със съответстващото трополене. Най-малкият компромис с комфорта представлява версията с най-слабия 2.4 литров мотор. Висок разход и много високи сервизни цени и сметки опорочават и при него икономическите стойности. Моделите 4*4 почти не се търсят на пазара. Най-често срещани повреди
Мотор: при дизелите скъсани маркучи на турбото, смущения в мениджмънта на мотора, неуплътнени маркучи на инжекциона, както и загуби на охладителна течност Запалване: дефектни имобилайзери (особено 01 г.)Електрика: грешно отчитане на стрелката за горивото (до 02 г.)Задвижване: дефектни съединители и автоматични скоростни кутии (и двете се отнасят за 01 г.)
 
0 от 500