fallback

Еdo Competition направи от Ferrari Enzo екстремен болид

Германският тунер Edo Competition е експерт когато става въпрос за доработка на редки и ексклузивни автомобили.

В този смисъл няма изненада, че именно от Edo Competition са се заели да доработят един от най-бързите автомобили произведени от Ferrari – екстремния модел Enzo. Колата е със супер двигателя на Ferrari V12, но от него е изстискана още мощност. Доработеният от Edo Ferrari Enzo вече е със 700 к.с. (514kW) при 8 200 об/мин и има максимален въртящ момент от 715Nm достъпен при 5 800 об/мин. Това е достатъчно за да изстреля колата от място до 100 км/час за 3.4 секунди. Супер автомобилът достига скорост от 200 км/час за 9.5 секунди, а 300 км/час за 22 секунди. Максималната скорост на тунинговата версия на Ferrari Enzo e 370 км/час. За сравнение стандартният модел има мощност 651 к.с. при 7 800 об/мин и максимален въртящ момент 657Nm при 5 500 об/мин. Специалистите от Edo са заменили цялата изпускателна система, добавили са нов каталитичен конвертор и нов шумозаглушител. Шумозаглушителят има електронна клапа позволяваща да се регулира обемът на изпусканите газове със специален бутон на кокпита. Нова е и всмукателната система RAM. Летите джанти също така са нови, специално създадени за тази версия. 
Тагове:
fallback
  • #16
    vel ( преди 16 години )
    олееееееееееееее манете го тоя говори за тунингована версия на трабант 601 а не му "допадали" ферарито а пък слр бил .... ти си болен !!!!!!
  • #15
    Анонимен ( преди 16 години )
    За Lamborghini искам да кажа че наистина са красиви ама ...имат един огромен проблем ..нямаш видимост при движение назад.
  • #14
    Julio Joaquin ( преди 16 години )
    На номер 9 искам да кажа,че за 22 сек. прави 300,а не 200 км/ч.Апък номер 12 е гигантски селянин.
  • #13
    Bo ( преди 16 години )
    Първо, мисля, че е неуместно да ръсиш ругатни, защото изразявам лично мнение. Под ембриони имам в предвид дизайнери с недорасли стилистични концепции. Не става въпрос за Edo, хората си правят добър тунинг(въпреки че тунинг на такива коли е леко неуместен, дори смяната на джантите е чисто светотатство според мен). Според мен Еnzo е една доста грозна кола заедно с FXX, иначе по принцип уважавам много Ferrari. Просто не са мой стил коли колкото и да са добри. Предпочитам дори скучноватото консервативно Porsche. А колкото до Trabant 601,и на него да му смениш окачване, двигател, шаси и т.н., и той ще стане резак. Но не там е работата. Идеята е, че ако една кола е достатъчно съвършенна, то няма да има нужда от тунинг. В класа на super cars рядко може да се налага някаква интервенция. По скоро тя била излишна. BTW, от Edo винаги монтират някакви грозновати многоспицни колела, които често стоят смешно на готини коли(e.g. Murcielago Lp640 edo competition)
  • #12
    Анонимен ( преди 16 години )
    ei *** ne6tasten, aide proektirai ti modificirana versiq na trabant 601 i togava govori be pukel ne6tasten, deba i tapaka ne6tastenembrioni bili gi napravili, tctctc...
  • #11
    Bo ( преди 16 години )
    Хммм, не мога да разбера защо има хора, които въобще сравняват SLR с Enzo. SLR е напомпано помпозно GT купе с автоматична трансмисия с хидротрансформатор и тегло грубо казано 1800 кг. Няма база за сравнение въобще. SLR е направен за ***, които не могат да карат и е наблъскан с *** предпазливата щадяща електроника. Естествено 628 Hp не са за изпускане и предвещават екстремни изживявания, но дори серийното Enzo e доста по-бързо в права линия или в каквито и да е серпентини. Да не говорим пък за top speed... Но и двете машини не ми допадат като дизайн. Сякаш някакви ембриони са ги проектирали. В класа на super cars дизайна е всичко, а именно там хората от Lamborghini са безсмъртни в това отношение. Може би това се дължи на изборът им на най-добрите дизайнери за моделите им, които не са и гей при това- е.g. Валтер Де Силва, Люк Дюнкерволк, Марчело Гандини.... Всичко е дизайн. Това най-добре го знаят италианците.
  • #10
    емо ( преди 16 години )
    SLR е много голяма грешка от страна на мерцедес, самата серия беше спряна предсрочно..това ферари никога не съм го харесвал, грозно ми е. предпочитам 599, макар двата модела да са напълно различни като идея.
  • #9
    Анонимен ( преди 16 години )
    уффф страхотен автомобил.. Уникална мощ евала.. Само мога да мечтая да усетя тягата на двигателя ,ускорението и динамиката.. ееехх мечтиии.. Колата е УНИКАЛНА.. 0-200 за 22 сек. Изтрибител Торнадо ги постига за 20сек. А Торнадото сами разбирате ,че има реактивен двигател с хиляди конски сили мощ.. Но Ферарито почти не му отстъпва по-ускорение..
  • #8
    majorsf ( преди 16 години )
    SLR McLaeren е изцепката на Mercedes и точно заради това си спират отношенията с McLaeren.А ТОВА Enzo РУЛИРА,ТО Е УНИКАЛНО..нищо повече:)
  • #7
    Julio Joaquin ( преди 16 години )
    Убеждавам се,че момчетата от EdoCompetition хич не си поплюват и нямат капка свян да ни покажат бруталните си доработки.Всичките им проекти са страхотни а и сайта им е не по-лош.А ENZO...
fallback
Последни