fallback

Audi ще представи новото поколение на А6 през 2010 г.

Макар следващото поколение на Audi A6 да е очаквано след около две години и тепърва да предстои през следващата година да видим негова концепция, вече са известни някои детайли за неговата конструкция и платформа.

Следващото поколение на А6 ще използва технологии, за първи път разработени при платформата на ТТ. Колата ще използва технологията на олекотената рама ASF II. Фирмата от Инголщад вече е разработила технологията Aluminum and Steel Spaceframe (ASF II), която подсигурява платформа с два пъти по-леко тегло от стоманенаната, съобщава списание Car. Технологията ASF позволява шасито да бъде изградено от модули за предната и задна част, докато „клетката” за пътниците е произведена от алуминий и стомана и разполага с редица усилени компоненти. За първи път тази архитектура на автомобила беше показана при TT, като вече се знае, че технологията ASF ще се превърне в стандартна за всички бъдещи модели на Audi. Следващото поколение Audi A8 също ще бъде произвеждано по технологията ASF II, като постепенно тя ще стигне и до по-малките модели на фирмата. С тази технология теглото на следващото поколение Q7 например, ще бъде намалено с около 300 кг., казват от фирмата. Но да се върнем на бъдещия А6, за който вече се знае, че ще бъде монтиран с доста разнообразни двигатели, като се започне от V6 с обем 2.8 литра и мощност 190 к.с. и се стигне до най-силният за стандартния модел агрегат V8 с обем 4.2 литра и максимална мощност 350 к.с. „Горещата” S6 ще бъде с V10 с обем 5.2 литра и максимална мощност 420 к.с. Колата ще се предлага и с поне два дизелови двигателя V6 с обем 2.7 литра и максимална мощност 185 к.с. и V6 с обем 3.0 литра и мощност 238 к.с. Предаването към предните колела ще си остане стандарт, но естествено AWD quattro варианти ще се предлагат с повечето двигатели. Дизайнът на новата „шестица” на Audi ще бъде в стила на новите А5 и А4, както показват първите компютърни образи. Диодните фарове от А3 кабрио също се виждат при А6. Задната част на колата е направена в стила на концепцията Cross Cabriolet Quattro.
Тагове:
fallback
  • #11
    SLS ( преди 14 години )
    Vorspurung durch technik тсах айнцу цвайцу дрънцу тея монтират едни и същи двигатели отпреди 10 години да не говорим че те повечето са на батко ваген а тоя 5.2 идва от ламборджини никаква креативност. Ауди представлява сбирщина от излъскани части от целия концерн четирите му пръстена много добре го символизират, а новите им коли са трошляци защо ли ами питайте доставчика фолксваген предното за кола с такива размери и толкова изнесен център на тежеста напред просто но комент...
  • #10
    Faka ( преди 16 години )
    "...дисплея на бордовиякомпютър ,което не е болка за умиране"??? "...смяната му предвиждасмяна на цялото табло накилометражите и му струваше 1400лв"!!!! "...вече якара 6-та година..." -А кое ще е болка за умиране? Скъсана биела,която стърчи от блока?
  • #9
    Анонимен ( преди 16 години )
    Брат ми кара такава 1.9 TDI 131к.с. И да ти кажа единственото нещо ,което му се развали това бе дисплея на бордовия компютър ,което не е болка за умиране но *** е ,че смяната му предвижда смяна на цялото табло на километражите и му струваше 1400лв. но все пак неговата 4-ка е 2002г. и вече я кара 6-та година.. За сметка на това абсолютно нищо не му се е развалило , нито по окачването и ходовата част нито по двигателя няма никъде течове на масла.. Но всичко е субективно ,най-вече зависи този от когото купуваш колата ,дали се е грижил добре за нея, дали е сменял на време консумативите дали я е карал душмански или я е карал нормално.. Има всякакви хора, така ,че има и всякакви автомобили втора ръка.. Един съвет Ако купуваш кола втора ръка, без значение от марката *** в сервиз примерно в Бош дай 50лв. да ти проверят цялата електроника и да ти замерят компресията на цилиндрите, за да си по-сигурен .. Още повече ако купуваш кола 2003-4г. щото това са си доста пари ,най-вероятно над 22-23000 лв. Това е !
  • #8
    audi_fan ( преди 16 години )
    Zdraveite:) Nqkoi moje li da mi dade informaciq za Audi A4 B6 ,2003-2004 godina,po specialno motorite 1,8T i 1.9TDI?Dobri koli li sa(to e qsno ,4e izglejdat dobre de:) ),razhodi,rezervni 4asti,slabi mesta i t.n.Ako nqkoi ima opit s takava kola neka drasne nekoi red.Shte mu b1da blagodaren.Blagodarq. Ina4e za tova A6.......samo rfespekt,osobrno s tozi cvqt :)
  • #7
    bo ( преди 16 години )
    E sega veche Mercedes i BMW shte go zaduhat!Tova e vurhovniqt dizain. Novata A6 prodyljava stilistikata na poslednata A4-ka kato daje go dorazviva v oshte po-agresivna posoka. Pozdravleniq za Audi!Opredeleno zapochnaha da razchupvat ramkite i okovite v avtomobilniqt dizain, v poveche ot polojitelna posoka razbira se.Vinagi sum haresval Audi, edinstvenoto neshto, koeto me e draznilo e prednoto im predavane. No pone Quatro systemata im e ubiistvena:-) Sled A4, A5 i A8, tazi A6 se narejda v cheloto na spisuka na nai-haresvanite ot men koli. Valter De Silva rules, Chris Bangle sucks!!!!
  • #6
    NANI ( преди 16 години )
    Novata A8 6te izglejda gore-dolu po s16tiq na4in- ubiistveni kakto vinagi:)
  • #5
    Анонимен ( преди 16 години )
    Аудито е страхотно ,нямам думи! Еххх чакай ,че нещо се размечтах.
  • #4
    mainata ( преди 16 години )
    mnogo si karal a6-ci 4e i 2 daje i 6e se oplakva6 4e mn ti gorat mi karai gi na A86 :D kaval
  • #3
    Triforce ( преди 16 години )
    След като пуснаха А5, което е доста красиво, това е второто ауди, което ми харесва. Да видим като излезне на живо как ще е :) Наистина взеха да се конкурират много лошо с БМВ и Мерцедес, което е МНОГО ДОБРЕ, че да може човек да избира вече от 3 водещи европейски марки! :)
  • #2
    Анонимен ( преди 16 години )
    Az smenih 2 6estici. Ot 2002 i 2005. I dvete s dvigatel 2.4 V6 benzin. Vpe4atleniqta mi sa 4e avtomati4nata (po-novata) skorostna kutiq e dosta 6umna. Ina4e sa dobri koli, dobre se durjat v zavoi. Kato cqlo oba4e versiqta ot 2002 dostavq pove4e udovolstvie ot 6ofiraneto i interiora e mnogo po ka4estven i izpipan. Minus e razhoda na benzin.
fallback
Последни