fallback

Alfa Romeo GTV/Spider / Алфа Ромео ГТВ/Спайдер

+ издръжливо окачване, директно управление, мощни мотори, спортна шофьорска позиция.- много шум от вятъра в Спайдер модификацията, колеблива изработка, слаба маневреност, висока цена за подръжка.

История на модела: 10/94 Представяне на модела. Налични са и двете версии – купе и кабрио. Двигатели: бензинов 2,0-литров със 150 конски сили и 3,0-литров, V6 бензин със 192 конски сили.01/97 3,0-литровият бензинов агрегат вече е с 24 клапана и мощност от 220 конски сили.05/98 Фейслифт и нови мотори: 1,8-литров бензинов TwinSpark със 144 коня и 2,0-литров бензинов TwinSpark със 155 к.с.06/03 Фейслифт. Нови мотори: 2,0-литров бензинов JTS агрегат със 165 к.с., 3,2-литров V6 с 24 клапана и 239 к.с.11/05 Моделът е спрян от производство.GTV и Spider често са евтини при закупуване, но внимавайте – подръжката им струва скъпо. Те предлагат много удоволствие от шофирането, което лесно може да прерастне в омраза, заради дребни проблеми. Първото поколение Alfa Romeo GTV (1994 -1998 год).Вярвате или не, GTV и Spider се произвеждаха близо 11 години. При това, те винаги са изглеждали свежи. Всички двигатели отговарят на имиджа на автомолила. Дори и по-слабите версии могат да предложат достатъчно динамика, както акустична наслада за шофьора.Alfa Romeo GTV от 2003 година.Твърдото окачване работи само в полза на GTV и Spider. Предното предаване се справя завидно добре, дори и при най-мощния агрегат. При кабрио версията каросерията създава сериозно завихряне в купето, което води до силен шум, но пък създава истинско „роудстър“ чувство.Alfa Romeo Spider от последното поколение (след 2003 година).Най-често срещани повреди: Електрика: чести дефекти при: горивна помпа, имобилайзер, акумулатор, алтернатор и електрическото задвижване на сгъваемия покрив при Spider.Мотори: случай на тотална щета, поради скъсани ремъци и прегорели гарнитури (най-често при автомобили произведени през 1996 година).Охлаждане: разхлабени и скъсани маркучи на охлаждането.Ако имате опит с Alfa Romeo GTV или Spider, коментирайте публикацията!
Тагове:
fallback
  • #3
    Анонимен ( преди 16 години )
    mnogo blagodarq za hubavia komentar
  • #2
    metodi ( преди 16 години )
    Iskam samo da ti svalq 6apka za komentara i da te pomolq ako ima6 opit i znania da konentira6 i nqkoi ot drugite statii pomesteni v saita.Blagodarq predvaritelno!
  • #1
    Bouncer ( преди 16 години )
    Отново се намери някой, който да напише статия за кола, която е виждал само на снимка! Не казвам, че всичко е невярно, но проблеми в бензиновата помпа?!? боже! та така: Алфа ГТВ е спортно купе с неподвластен на времето дизайн. окачването е твърдо, по-скоро спортно. Задното окачване е мултилинк, което ще рече активно и респективно е доста скъпо, но колата има неопдражаемо поведение на пътя както при високи, така и при ниски скорости. Поддръжката не е евтина, но не е и по-скъпа от всяка друга кола в този клас. Със сигурност не очаквайте да купите такъв автомобила на старо и само да сипвате гориво и да карате. двигателя е претенциозен към масла и бензин, както и към части. двулитровият туин спарк двигател разполага с по 2 свещи на цилиндър за по-добро изгаряне на горивната смес. Автомобила е доволно динамичен, но проблем се явява твърде големия радиус на завой. Като слаба страна бих посочил дебитомера, който при този двигател е консуматив и струва доста скъпо, както и скъпото задно окачване, което не понася много добре дупките по улиците. ако колата е поддържана и добре няма да имате проблеми, но ако попаднете на тормозен и неподдържан автомобил никак няма да ви е леко. преди закупуване задължително минете диагностика при препоръчан от Алфа ромео сервиз, защото много малко хора разбират от тези коли. и не забравяйте, че никой не си купува такъв автомобил за да го кара с 40, така че на старо повечето коли от този модел са много "уморени" вече.
fallback
Последни