IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Alfa Romeo GTV/Spider / Алфа Ромео ГТВ/Спайдер

+ издръжливо окачване, директно управление, мощни мотори, спортна шофьорска позиция.- много шум от вятъра в Спайдер модификацията, колеблива изработка, слаба маневреност, висока цена за подръжка.

Alfa Romeo GTV/Spider / Алфа Ромео ГТВ/Спайдер


История на модела:

10/94 Представяне на модела. Налични са и двете версии – купе и кабрио. Двигатели: бензинов 2,0-литров със 150 конски сили и 3,0-литров, V6 бензин със 192 конски сили.

01/97 3,0-литровият бензинов агрегат вече е с 24 клапана и мощност от 220 конски сили.

05/98 Фейслифт и нови мотори: 1,8-литров бензинов TwinSpark със 144 коня и 2,0-литров бензинов TwinSpark със 155 к.с.

06/03 Фейслифт. Нови мотори: 2,0-литров бензинов JTS агрегат със 165 к.с., 3,2-литров V6 с 24 клапана и 239 к.с.

11/05 Моделът е спрян от производство.


GTV и Spider често са евтини при закупуване, но внимавайте – подръжката им струва скъпо. Те предлагат много удоволствие от шофирането, което лесно може да прерастне в омраза, заради дребни проблеми.



Първото поколение Alfa Romeo GTV (1994 -1998 год).

Вярвате или не, GTV и Spider се произвеждаха близо 11 години. При това, те винаги са изглеждали свежи. Всички двигатели отговарят на имиджа на автомолила. Дори и по-слабите версии могат да предложат достатъчно динамика, както акустична наслада за шофьора.



Alfa Romeo GTV от 2003 година.

Твърдото окачване работи само в полза на GTV и Spider. Предното предаване се справя завидно добре, дори и при най-мощния агрегат. При кабрио версията каросерията създава сериозно завихряне в купето, което води до силен шум, но пък създава истинско „роудстър“ чувство.



Alfa Romeo Spider от последното поколение (след 2003 година).


Най-често срещани повреди:

Електрика: чести дефекти при: горивна помпа, имобилайзер, акумулатор, алтернатор и електрическото задвижване на сгъваемия покрив при Spider.

Мотори: случай на тотална щета, поради скъсани ремъци и прегорели гарнитури (най-често при автомобили произведени през 1996 година).

Охлаждане: разхлабени и скъсани маркучи на охлаждането.


Ако имате опит с Alfa Romeo GTV или Spider, коментирайте публикацията!
0 от 500
  • #13
    1 rate up comment 1 rate down comment
    ккк. ( преди 15 години )
    и колата която ми предлагате да не е бангия :) и както е казал господ Не лъжи защото лъжеш себе си............
  • #12
    1 rate up comment 1 rate down comment
    ккк. ( преди 15 години )
    и колата която ми предлагате да не е бангия :) и както е казал господ Не лъжи защото лъжеш себе си............
  • #11
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Мухтаров /алфа 155 9 ( преди 15 години )
    здравеите карам алфа от близо 2години преди месец си купих чисто нов акумолатор и на следващия ден няма акумолатор:така за дамата която питаше : вземаш 85 лв и отиваш при които и да е ел.техник и му оставяш колата за 3 часа и след това в като нова имаш поне 3-4 места кадето ти дава маса и от там следва че источника на ток вече го няма :):):) елементарно ...... така исках да питам искам да си купя гтв или спаидер ако може които си продава колата и е този тип да ми звине на 0896 947 303 Петър
  • #10
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Мухтаров /алфа 155 9 ( преди 15 години )
    здравеите карам алфа от близо 2години преди месец си купих чисто нов акумолатор и на следващия ден няма акумолатор:така за дамата която питаше : вземаш 85 лв и отиваш при които и да е ел.техник и му оставяш колата за 3 часа и след това в като нова имаш поне 3-4 места кадето ти дава маса и от там следва че источника на ток вече го няма :):):) елементарно ...... така исках да питам искам да си купя гтв или спаидер ако може които си продава колата и е този тип да ми звине на 0896 947 303 Петър
  • #9
    2 rate up comment 0 rate down comment
    cmr ( преди 15 години )
    А къде забравихте 2.0 V6 turbo агрегата ???
  • #8
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Avito ( преди 15 години )
    Продавам Alfa Romeo GTV 2.0 16V 150 k.c. 1998г. с Климатик ,ел.стъкла , ел. огледала,почти на 100 000км..В много добро състояние,има само един собственик,ако някой се интересува да ми пише на avito_sweet***mail.bg (цена:9000лв...с възможност на договаряне).... а моето мнение за колата е:много мощна и бърза кола,на мен страшно много ми харесва,въпреки,че съм момиче обичам бързите скорости и тази кола ме задоволи напълно,единствения и недостатък е,че е доста ниска,а я продавам защото и се "нарадвах" така да се каже аи искам кола с 4 врати ... ако някой се интересува от колата да ми пише .... пращам и снимки
  • #7
    2 rate up comment 3 rate down comment
    ves_v8 ( преди 15 години )
    kolata si q biva az v momenta obmislqm varianta da si kupuvam takava,ama ne6to vun6niq dizain ne me radva mnogo ama za smetka na tova e mnogo elasti4na i burza!interiora e unikalno krasiv,no mnooogo skupo vsi4ko po taq kola!zadicata e mn kofti otrqzana,puk i kato cqlo moga da kaja 4e me kefi,no ne mnogo!predpo4itam edna dobra i zapazena turbinirana calibra s C20LET motor ;)
  • #6
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Шарки ( преди 15 години )
    Така... Имал съм 2 ГТВ-та. Започвам с проблемите, за да кажа две-три добри думи накрая, да не излезе отрицателен коментара.1. Задното окачване - много бурзо се амортизира, много са скъпи консумативите, разбирай втулките, които не се продават отделно от носача ;). А под много скъпо имам предвид цената на ремонта, съпоставен с цената на колата, не с класа, в който попада?2. Термостат, семеринги и гарнитури - тези спадат по-скоро към проблемите на мотора, не на модела, тъй като и другите алфи са със същите мотори, но все пак... 3. Електрическата система е доста зле, все нещо не работи.4. Резервни части - освен двигателя, скоростната кутия и предното окачване, всичко останало е само за ГТВ и Спайдер, изключително скъпи части, няма ги в наличност и човек доста се изнелрвя, ако я е чукнал малко повече. 5. Тежка е, малко тромава и не харчи никак малко.6. Застраховката - поради причините, изложени в т. 4 застрахователите отказват да плащат тези безумно скъпи части (калници, капаци, маски, решетки, фарове и др.) понеже цената на колата е сравнително ниска, съответно застрахователната премия също. На практика си мислиш, че като си платиш каското ще ти платят ремонтите, а се оказва, че трябва да доплащаш или да си я караш крива... не е много приятно.Добрите думи: Колата е с характер, усеещатено вътре е много добро, всички я заглеждат (а това си е голям плюс :)), моторите не са лоши и е рядко срещана...
  • #5
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Колата си е хубава, но аз лично имам проблем с електричеството в нея-при мен то някъде се губи! Дори при нов акумулатор, като забравих джапката отворена, токът в колата на следващия ден го нямаше! Някой-идейка...!!!
  • #4
    3 rate up comment 0 rate down comment
    lyuli ( преди 15 години )
    viva Alfa Romeo!