fallback

Просто брутален – Cayenne Turbo S

Спортен хипер-SUV, специално за тези, които искат да продължат на пътя, там където „обикновенния“ Cayenne Turbo излита.

На започналото вчера автомобилно изложение в Пекин, Porsche представиха Turbo S модификацията от втората генерация Cayenne. Моделът се доказа на пазара, реализирайки силни продажби, най-вече в развиващите се пазари на източна Европа и Азия.Предишната генерация на този SUV имаше мощност от 520 конски сили, цели 16% повече от стандартен Cayenne Turbo. Но той остава в историята, защото сега Turbo S предлага 550 коня и 750 нютон метра въртящ момент. 4,8-литровият би-турбо V8 е аналогичен, но подобрената ауспухова система, както и новата програма за управление на двигателя допринасят за повишената мощност. Въпреки това, разходът на гориво и вредните емисии остават същите, както при стандартния Turbo.Към обновения Cayenne Turbo S, Porsche са добавили 21-инчови SportPlus джанти, ексклузивен сив цвят, както и боя на радиаторната решетка и арките на калниците. Друга новост за модела са керамичните спирачки, досега ексклузивно монтирани на супер-спортните модели на компанията, като 911 Turbo. От сега нататък, те ще бъдат достъпни за всички модификации на Cayenne, срещу допълнително заплащане. Cayenne Turbo S ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,8 секунди, максималната скорост която може да развие е 280 км/ч. Ще можете да го поръчате още през месец август, на „скромна“ цена от 111 400 Евро.Още снимки на Cayenne Turbo S.
Тагове:
fallback
  • #11
    Wartburg ( преди 16 години )
    предпочитам Cherokee-to :))) ся нали поршето е за извънземни типове,с извънземни банкови сметки
  • #10
    denver ( преди 16 години )
    pri uslovie che moga da karam vseki tri godini nova kola kato gr cherokee-to ili da se nabutam sas 115 000 za edna koiata ste miizleze maika si i basta si za podrajka prosto nqma logica, a ako imash nqkolko miliona v bankata za cherni dni mnogo qsno che ste karash Porsche ili Mercedes prosto da pokajesh che imash pari za troshene !!!
  • #9
    Petur ( преди 16 години )
    Otnosho Grand Cherokee-to,malko si se oburkal...uskorqva mako po bavno do 100 km/h i max skorostta mu ne e 280 ami 244,5... A mejdu 2te marki ima korenna razlika vuv dizain,vunshen vid i kakvo li ne...vuprosa e dali iskash da si karash Porsche ili Grand Cherokee....Az bih vzel porsche-to
  • #8
    denver ( преди 16 години )
    Pi4ove neznam za kakva supermashina govoriat ot porshe prosto obarnete vnimanie na JEEP Grand Cherokee SRT8 koito e okolo 0.6 sec po-barz ot nula do 100 i oklo 2 sec pobarz na 1/4 milia ,prosto Porsche trqbva dosta da se potrudiat osobeno sa se obarkali s cenata 115 000 ludi li sa Jeep-a struva samo 35 000 euro i mu kasa gaza!!!
  • #7
    golf ( преди 16 години )
    nqkoi da e 4uval za po barz djip ot tozi kato uskorenie i ma speed ?
  • #6
    flagstaff ( преди 16 години )
    ei priqtel rugai6 ti porsche ama da si 4uval da frapira6t defekt po dvigatelq oka4vane hodova 4ast i t.n. ili izob6to defekt koito 4esto izliza ? ne nali a mercdes ima ako ne dosto to pone nqkolko defekta koito izlizat s vremeto predimno po dvigalq
  • #5
    Анонимен ( преди 16 години )
    аве хора вии нормални ли сте бре? тва ако може да се нарече джип, здраве му кажи, един ML 63 AMG просто го слага в джоба за варвене, а един GL - по проходимост? кога порше за праили джипове не мога да разбера, плюс тва тоя сандък нема никав външен дизайн, а вътре остава без коментар, хахаааааах само дето марката му е порше, инак си е пълен китюк
  • #4
    Анонимен ( преди 16 години )
    Фен съм на Порше това за мен е може би най - великата марка коли просто няма грешка. НАдявам се някои ден да имам възможноста да си имам поне едно ново хубаво Порще :)
  • #3
    REz ( преди 16 години )
    как искате да не е вирнат ве нали за това е джип , то ако бе6е така статията нямаше да е за кайен а за 911
  • #2
    Wartburg ( преди 16 години )
    то окачването се регулира бре
fallback
Последни