История на модела:
09/03 Премиера на модела. Два мотора: 3,0-литров бензинов двигател с 231 конски сили, 3,0-литров комон-рейл дизелов агрегат с 204 конски сили. Предлагат се с ръчна и автоматична скоростна кутия.
03/04 добавен е 2,5-литров бензинов двигател със 192 конски сили.
09/04 добавен е 2,0-литров дизелов двигател със 150 коня и филтър за сажди.
09/05 добавен е 2,0-литров бензинов двигател със 150 конски сили, 3,0-литровият дизел е подобрен до 218 конски сили и предлага филтър за сажди.
09/06 фейслифт на модела. Добавен е 3,0sd дизелов двигател със 286 коня, предлага се само с автоматична скоростна кутия. 3,0-литровия si бензинов двигател вече е 272 конски сили.
Ако искате, автомобилът ви да изглежда като един истински офроудър, без значение дали наистина е такъв, то Х3 може и да е за вас. Пътното му поведение е наистина добро, почти колкото на комби от 3та серия на BMW, независимо от значително по-високия център на тежестта. Стабилността си има цена – окачването е твърдо и некомфортно. Ако ще пътувате главно на дълги разстояния, можете да намерите и по-добри предложения – багажникът на Х3 не е достатъчно обемен, за кола с тези размери. Задните седалки също не са удобни за по-едри хора.
Недостатъците му се компенсират донякъде, от мощните двигатели, както бензиновите, така и дизеловите. Ръчната скоростна кутия е перфектна, но въпреки това по-добре вземете автоматик. Новото поколение автомати на BMW са наистина безупречни.
BMW X3 след фейслифта от 2006 година.
Най-често срещани повреди:
Електрика: доста често се срещат разредени акумулатори при автомобилите произведени през 2004 и 2005 година.
Сервизни акции: маркучи на серво-управлението на колелата (за автомобили произведени до средата на 2004 година), дефектни гориво-нагнетителни помпи при дизеловите двигатели ( за автомобили произведени през периода 12/2004 - 01/2005)
Ако имате опит с BMW X3, коментирайте публикацията!