fallback

BMW X3 / БМВ Х3

+ независим от качествата на пътя автомобил, добра видимост от шофьорското място, удобен при влизане.- некомфортно окачване, недостатъчно убедителен извън пътя, твърде малки възможности за теглене на ремарке, скъпа поддръжка, евтин интериор.

История на модела: 09/03 Премиера на модела. Два мотора: 3,0-литров бензинов двигател с 231 конски сили, 3,0-литров комон-рейл дизелов агрегат с 204 конски сили. Предлагат се с ръчна и автоматична скоростна кутия.03/04 добавен е 2,5-литров бензинов двигател със 192 конски сили.09/04 добавен е 2,0-литров дизелов двигател със 150 коня и филтър за сажди.09/05 добавен е 2,0-литров бензинов двигател със 150 конски сили, 3,0-литровият дизел е подобрен до 218 конски сили и предлага филтър за сажди.09/06 фейслифт на модела. Добавен е 3,0sd дизелов двигател със 286 коня, предлага се само с автоматична скоростна кутия. 3,0-литровия si бензинов двигател вече е 272 конски сили.Ако искате, автомобилът ви да изглежда като един истински офроудър, без значение дали наистина е такъв, то Х3 може и да е за вас. Пътното му поведение е наистина добро, почти колкото на комби от 3та серия на BMW, независимо от значително по-високия център на тежестта. Стабилността си има цена – окачването е твърдо и некомфортно. Ако ще пътувате главно на дълги разстояния, можете да намерите и по-добри предложения – багажникът на Х3 не е достатъчно обемен, за кола с тези размери. Задните седалки също не са удобни за по-едри хора.Недостатъците му се компенсират донякъде, от мощните двигатели, както бензиновите, така и дизеловите. Ръчната скоростна кутия е перфектна, но въпреки това по-добре вземете автоматик. Новото поколение автомати на BMW са наистина безупречни.BMW X3 след фейслифта от 2006 година.Най-често срещани повреди: Електрика: доста често се срещат разредени акумулатори при автомобилите произведени през 2004 и 2005 година.Сервизни акции: маркучи на серво-управлението на колелата (за автомобили произведени до средата на 2004 година), дефектни гориво-нагнетителни помпи при дизеловите двигатели ( за автомобили произведени през периода 12/2004 - 01/2005)Ако имате опит с BMW X3, коментирайте публикацията!
Тагове:
fallback
  • #6
    Иван ( преди 16 години )
    Искам да попитам колко пари струва един нов и един например 2 рака
  • #5
    Waio ( преди 16 години )
    Vsa6nost nemoje da se kaje nito 4e kolata e proval nito,4e provala e na bmw.Poneje modelat X3 se proizvejda pod nadzora na bmw ot avstriisko-kanadskata kompaniq Magna-Steir.Koito qvno se spravqt dosta dobre poneje malkiq bavarec e obqven za nai-ka4estveniq model na markata za vsi4ki vremena ot nezavisimi testove.Paradoksalno nali?
  • #4
    МТ ( преди 16 години )
    Един много добър модел, който обаче не може да избяга от недостатъците на малък джип в Премиум класа. Например цената е относително висока, екстрите са прекалено скъпи... Но пък това се компенсира от трите букви на мотора БМВ. Карал съм 3.0 дизел и това е един брилянтен мотор, като по пътя към Гърция нямаше кола способна да ме задмине. Относно качеството не съм съгласен че материалите са евтини. Това как ще изглежда едно БМВ от вътре зависи от екстрите и пакетите, които пък са скъпи, но при коя от марките в премиум сектора не е така? Определено добър модел, естествено не става за Офроуд, но хората които ще тръгнат по чукарите с джип за толкова пари... май са малко. Все пак има достатъчна преходимост за да стигне до ски-курорта без каквито и да е проблем.
  • #3
    шофьор ( преди 16 години )
    карам х3 от 01.2007 подлагам го на зверски изпитания и вече е на 40 000 км.по нашите пътища ходих в сервиза само за рутина проверка и смяна на масла и филтри на 20 000 така че различни мнения ,шофьори и дилъри.P.S.двулитровия бензинов двигател 150 коня е слаб за това купел
  • #2
    svirkadjiikata ( преди 16 години )
    da iskame da kajem 4e e nai golemiq proval na kompaniqta i 4e sam potresena ot otno6enieto na horata kam tova
  • #1
    ROSEN ( преди 16 години )
    KAKVO ISKATE DA KAJETE 4E BMW X3 E PALEN PROVAL ZA KOMPANIQTA LI :d:p
fallback
Последни