fallback

Infiniti FX37: SUV с душа на спортен автомобил

Infiniti FX37 e новото попълнение в семейството на луксозното подразделение на Nissan.

Да, ще го видим в Европа и то скоро, още към края на тази година. Новият автомобил притежава душа на спортно купе, но всъщност е големичък SUV. Възможна ли е наистина тази комбинация? Да. Infiniti го доказаха с предишното поколение FX, надяваме се този да е също толкова добър.FX37 е задвижван от бензинов 3,7-литров V6 двигател, който въпроизвежда 320 конски сили и 360 нютон метра въртящ момент. Системата VVEL (Variable Valve Event and Lift) предлага променлива геометрия на отвора на клапаните, което осигурява адекватно регулиране на количеството въздух, което постъпва в горивната камера. Така, компанията дава своя принос за намаляване замърсяването на околната среда, благодарение на значително подобрената икономия на гориво и по-малкото количество въглероден диоксид изпускан във въздуха.Автомобилът разполага с интелигентна система за задвижване на четирите колела. При потегляне диференциаллът подава мощност към всички колела, но вече в движение, FX37 остава предимно със задно предаване, често дори на 100 процента. Тази настройка предлага истински спортно чувство за шофьора, защото позволява на колата да недозавива, подобно на спортно купе със задно предаване. За задвижването се грижат още автоматична скоростна кутия със седем предавки и изцяло независимо окачване.Infiniti FX37 ще се предлага в две версии - Sport и Multimedia. При първата окачването на колата е адаптивно и се приспособява към стила на шофьора. А във варианта Multimedia има стандартно високо-производителна система за развлечения Bose с 11 говорителя и сателитна навигация, както и няколко камери, позволяващи разглеждане на заобикалящата среда под 360-градусов ъгъл. Още ще намерите тук.
Тагове:
fallback
  • #6
    broker ( преди 16 години )
    Статията е под всякаква критика. Нищо чудно след като дори прогнозата за времето я чета някакви манекени. Модела който ще се внася в Европа е EX37. С индентични габарити като BMW X3. В главата има допълнителни валове освен разпределителния но, механизма е много сложен за да ти го обясня накратко. Подобрява пълненето на ниски обороти което повишава мощността и въртящия момент до 15%.Извинявам се ако съм обидил някого. Просто желая да бъда информиран а, не заблуждаван!
  • #5
    Коко ( преди 16 години )
    За брокер: пич, изказваш се тотално некомпетентно. Излагаш се. EX50 е нещо съвсем различно. Потърси, попрочети, пък тогава сери. Пък ако беше и прочел статията по-внимателно, щеше съвсем да се откажеш от псевдо-разбираческия си коментар. До всички: БМВ и Ауди продължават да си се рекламират като офф-роуд машини и това е. Q7, Cayenne и Touareg са на една и съща платформа и всъщност имат доста прилични способности и извън пътя, стига да се абстрахираш от 20ките.
  • #4
    broker ( преди 16 години )
    На смимките е модела с V8 цилиндров двигател ЕХ50 който, има по-различен дизайн.И има не променлива "геометрия на клапаните" а просто казано освен променливи фази на газоразпределение и променлив ход на клапаните. Революционното е новия тип боя която се самопоправя при одраскване. В България ще се внася от октомври месец , от вносителя на Hyundai. Аман от некомпетенти драскачи... :(
  • #3
    Венци ( преди 16 години )
    Дизайнът му е невероятен, пълна противоположност на моето ръбато чудовище Dodge Nitro. С удоволствие бих си поръчал тази машина, ако стигне до европейския пазар :)))
  • #2
    емо ( преди 16 години )
    не само инфинити, бмв, ауди и порше нямат нищо общо с високопроходимите машини..
  • #1
    Коко ( преди 16 години )
    Поне Infinity разбраха, че никой който си купува подобен SUV не се интересува от проходимостта му извън пътя. Всички искат едно и също - да гледат от високо другите, да им е мазничко вътре, няма да е лошо и бързичко ако е.
fallback
Последни