fallback

Infiniti FX37: SUV с душа на спортен автомобил

Infiniti FX37 e новото попълнение в семейството на луксозното подразделение на Nissan.

Да, ще го видим в Европа и то скоро, още към края на тази година. Новият автомобил притежава душа на спортно купе, но всъщност е големичък SUV. Възможна ли е наистина тази комбинация? Да. Infiniti го доказаха с предишното поколение FX, надяваме се този да е също толкова добър.FX37 е задвижван от бензинов 3,7-литров V6 двигател, който въпроизвежда 320 конски сили и 360 нютон метра въртящ момент. Системата VVEL (Variable Valve Event and Lift) предлага променлива геометрия на отвора на клапаните, което осигурява адекватно регулиране на количеството въздух, което постъпва в горивната камера. Така, компанията дава своя принос за намаляване замърсяването на околната среда, благодарение на значително подобрената икономия на гориво и по-малкото количество въглероден диоксид изпускан във въздуха.Автомобилът разполага с интелигентна система за задвижване на четирите колела. При потегляне диференциаллът подава мощност към всички колела, но вече в движение, FX37 остава предимно със задно предаване, често дори на 100 процента. Тази настройка предлага истински спортно чувство за шофьора, защото позволява на колата да недозавива, подобно на спортно купе със задно предаване. За задвижването се грижат още автоматична скоростна кутия със седем предавки и изцяло независимо окачване.Infiniti FX37 ще се предлага в две версии - Sport и Multimedia. При първата окачването на колата е адаптивно и се приспособява към стила на шофьора. А във варианта Multimedia има стандартно високо-производителна система за развлечения Bose с 11 говорителя и сателитна навигация, както и няколко камери, позволяващи разглеждане на заобикалящата среда под 360-градусов ъгъл. Още ще намерите тук.
Тагове:
fallback
  • #16
    reventon ( преди 13 години )
    AKO E DJIB TOVA DA E..
  • #15
    Анонимен ( преди 15 години )
    naprotiv, i az go vidqh dnes pred VMA - fx 37 s
  • #14
    Asen ( преди 16 години )
    x6 ne si vidql to4no tozi model a si vidql nqkoi ot po-starata versia na tozi model.FX37 qvno e nov model ot seriata FX koito 6te izliza tazi godina!
  • #13
    x6 ( преди 16 години )
    otworete galeriata i togawa goworete za modela.To si pi6e.a i dnes go widiah na edna awtomiwka
  • #12
    Striker ( преди 16 години )
    Поредния неуспешен опит за сполучлив японски дизайн...Иначе от към техника съм сигурен, че е на ниво.
  • #11
    bibio ( преди 16 години )
    Sajalqvam za latinicata.Tova na snimkata e amerikanskiq model infiniti EX37,2008 godina.3.5lt,297 konski sili.Startira ot okolo $35.000.Nqmam ideq pod kakav nomer 6te se prodava v Evropa.No tuka go ima.
  • #10
    broker ( преди 16 години )
    Коко не ти се сърдя. Мога да ти разкажа действителен случай а ти сам си направи извода. Преди години при един от големите стоманени гиганти-доставчик на ламарина за автомобилостроенето, пристига поръчка за еди колко си десетки хиляди тона ламарина с дебелина 0.9 от Infiniti. Чудесно но, с допуск 0.02!? Веднага се обаждат да не би да е станала грешка. Как така на руло с дължина 100 метра , само 2 стотни допуск в дебелината? Но грешка няма! И за да не се обидят им показват най-новата автоматизирана линия за сглобяване. Оказва се че за да намалят айродинамичния шум Infiniti са намалили процепа между вратите и между вратите и калниците от обичайните 8-10 мм на 3-4 мм. Но за да го постигнат от щамповането до сглобяването и напасването с роботи, трябва да се подава ламарина с точно определена дебелина :)
  • #9
    Анонимен ( преди 16 години )
    http://***.infiniti.eu/
  • #8
    Коко ( преди 16 години )
    Пич, извинявай, бях много рязък, дано не съм те обидил. Въпреки това, все още твърдя, че не знаеш много за какво става дума. EX и FX са две съвсем различни неща. Сега в Европа се продава FX50, явно са решили да пуснат и по-малкия двигател 3,7.
  • #7
    Анонимен ( преди 16 години )
    a e az ne razbiram ama ot pred mi prili4a na aston ii mn me radva
fallback
Последни