fallback

Ford показа новото поколение на Fiesta

След редица концепции и слухове, че ще смени името на новото поколение, Ford показа компактния си хечбек, който ще продължи да се казва Fiesta.

Това е версията която ще се продава в Европа, Азиатско-тихоокеанския район и Южна Африка. Серийното производство ще започне в завода на Ford в Кьолн през втората половина на годината. Fiesta е първият модел разработен съобразно новата глобална стратегия на Ford, като има шанс автомобилът да бъде продаван на по-късен етап и в САЩ и Китай, но във версия седан. Световната премиера на новата Fiesta ще бъде следващия месец на автомобилния салон в Женева. Продажбите на версиите хечбек с три и с пет врати в Европа ще започнат през есента. До 2010 г. новата Fiesta вече ще се продава и в Азия, Африка, Австралия и вероятно САЩ, като вариантите на каросерията ще варират според пазара, но платформата ще бъде една и съща. Както се очакваше новата Fiesta е взела много от стилистиката на концепцията Verve, включително трапецовидната радиаторна решетка, ъгловатите фарове и профилът тип „fastback”. Освен привлекателната външност, инженерите на Ford са се постарали да създадат технически доста добър продукт, предлагаш много сигурност и комфорт. Една от ключовите цели е била да се запазят теглото и размерите на новата Fiesta в рамките на тези при досегашния модел, но в същото време да се повиши равнището на комфорт и безопасност. В тази област са използвани и редица от системите които видяхме при Mazda2, включително изработването на шасито от два различни вида стомана. С новата Fiesta, Ford определено постига поставените си цели. Колата ще бъде предлагана с бензинови и дизелови двигатели. Базисен ще бъде бензиновия двигател с обем 1.4 литра и мощност 60 к.с. След него идва двигателят с обем 1.6 литра и мощност 115 к.с. Естествено ще има и „горещи” версии. Дизеловите двигатели ще започват с два варианта на агрегата с работен обем 1.25 литра и мощност съответно 60 и 80 к.с. Изборът на скоростна кутия ще включва шест степенната механична предавка или новият автомат Durashift. Автомобилът ще се предлага и с електронната кормилна система EPAS, която допринася за икономии на гориво.
Тагове:
fallback
  • #9
    Iovata ( преди 16 години )
    Aman ot razbira4i.Vzemi proveri parvo dali Ford sa tolkova kalpavi koli ili vsi4ki robuvat na sluhove ot predi 15 godini.Kolata e strahotna po hubava i dobra ot Mazda 2 zastoto Ford dostaviat razrabotkite i dvigatelite.A #8 samo moge da si pome4tae!
  • #8
    fasrock ( преди 16 години )
    Ford - Fix Or Repair Daily
  • #7
    Asen ( преди 16 години )
    koli4kata si e jestoka.Dizaina e gotin su6to,mnogo agresiven otvurtre i otvun.Ni6to 4e e malka izglejda dobre
  • #6
    slavo ( преди 16 години )
    bahti ko6nicata nikoga malka kola
  • #5
    Анонимен ( преди 16 години )
    Като автомобилче и техника сигурно е супер, но като дизайн...чудя се от къде е по-кофти, отвътре или отвън
  • #4
    mazda owner ( преди 16 години )
    Ей, много добро попадение на Форд.Дизайна е страхотен, прилича на Мазда 2.С удоволствие бих карал този автомобил.
  • #3
    ino ( преди 16 години )
    Това на практика си е Mazda 2. Двете коли ползват обща платформа. Разликите са само козметични.
  • #2
    Венци ( преди 16 години )
    Това влиза в класа на Mazda 2 и VW Polo, само че изглежда много по-добре от тях :)))) Роден победител!!!
  • #1
    Striker ( преди 16 години )
    Много ми харесва!
fallback
Последни