fallback

Volkswagen разработи суперчист дизел

По време на тестове горивото е показало с 20% по-добри екологични стойности

Компанията Volkswagen намери оригинален начин за увеличение на екологичността на собствените си автомобили. Паралелно с разработката на електромобили и хибриди германският производител разработи собствено дизелов гориво и смята да започне да го продава.Новото гориво се казва R33 BlueDiesel и е разработена от инженерите на Volkswagen съвместно със специалистите от Университета Кобург. Както съобщава Auto Evolution, това не е нова технология, тъй като за основа на биогоривото се използва идея, предложена от концерна Neste преди 10 години.От Volkswagen обаче твърдят, че значително са подобрили показателите на новото гориво, като през последната година той е преминало изпитания при голям брой модели на германския концерн. По време на тестовете, колите, заредени с R33, са показали с 20% по-ниски нива на вредни емисии в сравнение с превозните средства със стандартен дизел.Като част от проекта в централата на концерна във Волфсбург е построена бензиностанция за новото гориво, а в завода в Залцгитер вървят пълноценни тестови процедури. Във Volkswagen вече са измислили и име на новия си дизел - Green Premium, като са убедени, че той ще успее да се наложи на пазарите в Европа.Снимка: Volkswagen

Тагове: volkswagen r33
fallback
  • #26
    shvaben ( преди 5 години )
    20% намаление на емисиите не означава супер чист дизел, тъй като в реални условия замърсяването от дизеловите автомобили превишава 10-20 пъти (1000-2000%) нормите.Фалшивите тестове на WAG групата ги знаем, най вероятно и този е такъв. Още се напъват да запазят ДВГ и големите печалби от него но ако не се преориентират навреме към електрификация ще бъдат изметени от пазара от китайците и японците.
  • #25
    Анонимен ( преди 5 години )
    Изчистили са софтуера!
  • #24
    Факт! ( преди 5 години )
    Норално ако зачеркнат дизела с цялата им държава е свършено.Ще бутата подкупи може би до време.Ама като Париж Мадрид Лондон и тн забранят дизелите к никой няма да си ги купува.Колкото и да бутата подкупи времето не е с тях!
  • #23
    chav ( преди 5 години )
    Позволявам си да цитирам една стара поговорка :D"По-добре руснаците да ти спрат газта, отколкото немците да ти я пуснат "
  • #22
    Анонимен ( преди 5 години )
    Много дръпнаха тези. Японците съвсем изпаднаха.
  • #21
    ... ( преди 5 години )
    Новото гориво се казва R33 BlueDiesel и е разработена.!!!..хади *** кхакоооооооо, туй правописа, женски, мъжки род май за вас нямат значение!!!! Научете се да пишете правилно и тогава пускайте статии! ***!!!
  • #20
    gabron ( преди 5 години )
    От електричество и водород Германеца измисли нова нафта.... гениално....
  • #19
    Тинтири-минтири ( преди 5 години )
    Значи ако притежанието на Електрическа кола е мерило за заможност откровено трябва да говорим за край на електрическата мобилност преди да е започнала. Въпреки приказките как цените на батериите са паднали в пъти заради по-високата плътност всъщност нямаме особен спад в цените на електричките. Базовата Тесла Ес 75Д е цена близка до тези на старата Ес60, а Модел 3 със същата 75 кВч батерия си е скъп и разликата се обуславя от по-ниския клас и икономия от мащаба не от разлика в цените на батериите
  • #18
    Анонимен ( преди 5 години )
    Отново нсай-великите се доказаха. Респект!
  • #17
    Анонимен ( преди 5 години )
    Предвид цените да определено Тесла си е мерило за заможност.Един от редките случаи съм съгласен с тинтирито. Мощните зарядни искат 3 фазен ток. Тоест си трябва бая прекрояване. Хубаво казваш ел иснталацията на голяма къща може да поеме 20кВ консумация (върховата станция иска 22 та пак не ти стига) Но това често е повече теоретична възможност отколкото реален дебит. Освен това като пуснеш 1 крушка още и ще пада бушона. А зимата като имаш и някаква форма на отопление и съвсем не остана за Теслата
fallback
Последни