fallback

Новата Mazda 3 – тотална промяна!

Японците представиха двете версии на модела – седан и хечбек с 5 врати

В навечерието на откриването на автосалона в Лос Анджелис японският производител Mazda представи новото поколение на един от най-популярния си модели Mazda 3. Автомобилът е получил не само впечатляващ дизайн, но и редица съвременни технологии, а също така и иновационен двигател Skyactiv-X.За съжаление, от компанията само обявиха, че новият мотор ще се поставя на модела, но не разкриха неговите характеристики. Известно е единствено, че в зависимост от пазара, клиентите ще могат да купят автомобила с вече добре познатите агрегати Skyactiv-G с обем 1,5, 2,0 и 2,5 литра.В някои страни по света ще се предлага и турбо-дизелова Mazda 3 с мотор Skyactiv-D с обем 1,8 литра. Клиентите ще могат да избират между 6-степенна механична скоростна кутия или автоматик със същия брой предавки. Японците се готвят да предложат и версия със задвижване на четирите колела, но засега не разкриват подробности за нея.Новата Mazda 3 традиционно ще се предлага като седан и хечбек с 5 врати. Разликата в дизайна при новото поколение се вижда най-вече при удължения капак и по-голямата решетка на радиатора. Трябва да се отбележат и по-тънките предни стойки, които подобряват видимостта на шофьора и пътника до него. Салонът на модела е в типични за марката минималистичен стил, като се отличава с плавните линии, които се превръщат в запазена марка за Mazda. Основна роля играе 8,8-инмовият монитор на информационно-развлекателна система, а броят на механичтите бутони и превключватели е намален. Новата генерация на Mazda 3 е получила голям брой система за помощ на водача, сред които трябва да бъде отбелязана Cruising & Traffic Support (CTS). Тази функция улеснява пътуването в големите задръствания в града, като поема контрола на газта, спирачката и волана. Моделът също така е оборудван със система, улесняваща преминаването през кръстовища, която предупреждава за приближаващи автомобили в условията на лоша видимост.Снимки: Mazda

Тагове: mazda 3 skyactive-x
fallback
  • #18
    Анонимен ( преди 5 години )
    голфът не бие защото е по скъп !гв европа е най продаван - не знам какво четеш на какви езици и дали изобщо си чел нещо или сега си избърса *** пред нас с глупотевината си !голфът е мерило и всички с него се равняват - виж обаче колко мега зле е хундата пък тогава пей а мазда изобщо никой не я слага в класацията !
  • #17
    Анонимен ( преди 5 години )
    Голфа вече не е никакво мерило. Не е мое мнение, който разбира английски да отваря и да се образова. Дори и Германците вече си го признават. Дори Seat Leon и Skoda Octavia също вече са по-добрия избор. Пак казвам, това не е мое мнение, защото няма как да имам такова, след като не съм карал всичките. Казвам какво пише навсякъде. Германия след 2014-а год. вече е 6-та от 8 държави, по надеждност на произведени коли. А тази Мазда - прекрасна е!
  • #16
    да да ( преди 5 години )
    хечбекът е ок до задната вратана първата снимка изглежда потресаващо зле - не си кривете душата !за двигателят скайактив Х слушаме от 2011 - СЕДЕМ ГОДИНИ го пускат и все го няма и пробутват старите си мотори и още по старите си скоростни кутии от миналия век !колко трябва да си облъчен да твърдиш на бялото черно - незнам !в технологиите мазда изостанаха зверски от европа и най вече корейците ,които бият всички японци де !и понеже съм болен VAG фен в последния А.Билд сийд бие голфът !!!
  • #15
    А дано ( преди 5 години )
    Сегашния модел не се продаваше добре в Европа.Дано новия успее.
  • #14
    Анонимен ( преди 5 години )
    Злобни ВАГ фенчета хейтят до полуда. Или ако не са ВАГ са от тея другите със старите БМВ, Ауди, Мерцедеси. Кара некво грозилище като БМВ Е60 а коментира, че Маздата е грозна. Ще *** от злоба и завист.
  • #13
    zoom in ( преди 5 години )
    Точно под тази статия се вижда точно кои коментари са тролски.Специално SKYACTIV-X на Мазда пък е всичко друго, но не и морално остарял.Този двигател се очаква с голям интерес от сума ти автомобилни журналисти в цял свят, защото той или ще вдъхне нови надежди за ДВГ като цяло (и още повече пък за атмосферните) и ще отрече модната тенденция за електрички, или ако не се е получил, окончателно ще кажем чао на ерата на ДВГ.
  • #12
    Анонимен ( преди 5 години )
    Тия нормални ли са с тази C-колона и висока долна линия на прозорците? Такива читавите компании и на прототип не се осмеляват да сложат. Да не говорим, че са отвратително грозни. Поредното доказателство, че човек трябва да бяга далеч от Мазда, както знаят повечето собственици на нови Мазди, без няколкото вманиачени фена и такива, които ги е срам да си признаят скъпата грешка.
  • #11
    Анонимен ( преди 5 години )
    И аз мисля, че в двигателите страшно изостанаа, ако някога са били напред, де. Шумно рекламирани с имена от Междузвездни войни,... заблуждават само лаиците, че е нещо иновативно. Разхода им е кошмарно висок! За скоростни кутии не говорим. Там са нанивото от серадата на 90-те.
  • #10
    Анонимен ( преди 5 години )
    Другите двигатели с турбинирани миксерчета какво им е по-хубавото ? Хората днес я представиха пред журналистите, ти вече я помириса, даже и материалите, за които вече писаха по другите сайтове, че са по-скоро като на премиум автомобил, ти и на тях им определи произхода?
  • #9
    сега остава ... ( преди 5 години )
    мазна да не счита, че 200к.с. е върха на моторизацията! че и КИА ги надминаха в това отношение.
fallback
Последни